Wat grappig trouwens dat op deze 2 pagina's, de naam Juliëtte al 3 keer is genoemd. In het dagelijks leven hoor ik 'm echt nooit, maar ik vind het echt een prachtige naam!
Ik vond Norea een mooie naam voor een meisje, maar het deed mijn man denken aan Noord-Korea . Nou ja, ik vond/vind Ayla toch mooier, dus het was ook niet zo heel erg.
Amber Lotte Amy Was een drama met de naam kiezen.. totdat ik hem maar een naam liet verzinnen en die vond ik ook leuk!
Ik vind Colin ook een leuke jongensnaam, evenals Wybe of Jesse. Mijn vriend vindt alledrie deze namen he-le-maal niets...hij gaat liever voor Wim of iets dergelijks...en dat vind ik veel te ouderwets! Qua meisjesnamen zitten we gelukkig iets meer op 1 lijn, hoewel hij Britt niets vindt en die naam vind ik juist zo lief en stoer tegelijk! Gaat nog best lastig worden met het kiezen van een naam vrees ik...gelukkig hebben we nog een aantal maanden de tijd! Ik zal blij zijn als we weten welk geslacht ons kindje heeft, dan wordt het iets makkelijker hoop ik...
toen ik de namen Collin en Vince tegen mijn man zei reageerde hij met: uhmm gaat ons kind op hockey of zo?
hier eigenlijk maar 1, ik vond mees voor een jongen heel leuk. Maar hij vond het vreselijk. Gelukkig hebben we een meisje gekregen. maar ff eerlijk he (wel met een knipoog lezen), als ik die lijstjes hier zo doorlees, dan snap ik wel dat sommige partners in protest gaan haha.
Meisjes namen waren we wel eens. Maar jongens namen vind ik: Abel, Melle en Jonah heel mooi maar daar moet hij nix van weten. Maar het werd een meisje
Ik hou van "hockey" namen maar hij niet... Ook vind ik namen zoals: Charlie, Bo, Sjors, Robyn leuk, beetje unisex namen, maar dat vind hij ook helemaal niks. Hij valt op namen als Anne, sanne, echt van die namen die in de top tien op nummer 1 tm 3 staan ( geloof ik). Ik vind ze leuk, maar wil niet dat ze later in de klas komt met 5 andere Anne's!! Gelukkig zijn we er uiteindelijk uitgekomen...
ik vond Leona en Cody erg leuk. helaas vind me vriend het echt niks. Hij vind Lima weer erg leuk maar dat vind ik weer helemaal niks.
Ik vind Collin en Vince nou absoluut geen hockeynamen hoor . Hier vielen Mateo, Hugo, (E)lena en Adriana af omdat hij ze echt niet mooi vond. Juliette vond ie gelukkig wel heel mooi, maar we krijgen nu een jongen haha! Wie weet volgende keer .
ik vind het ook niet hoor maar mijn man vind het van wel, ach laat ik het erop houden dat mijn niet echt verstand heb van Hockeynamen
Ik wilde de 2e naam van mijn man graag als 1e naam voor ons meisje. Vond en vind het echt supermooi... maar helaas, mijn man wil er niet aan! Hoop het bij een eventuele volgende toch doorheen te kunnen drukken
jaja, dus als het een dochter wordt had je ze indy willen noemen??? Beter goed gejat dan slecht bedacht he??
Rens! Dat is de jongsnaam die ik al sinds mijn jeugd voor ogen had, maar nee, helaas, man lief vind t niets. Ook mijn tweede keus Jorit kon hij niet waarderen. Voor een meid vind ik Pleun, Pam en Rozefien prachtig, maar helaas krijg het er niet doorheen. Nu zijn we er wel min of meer uit, maar het is een flinke strijd geweest!