Hier juist elke keer een man die Tara noemt, maar ik moet daar echt niks van weten! Vind het een beetje een harde naam voor zo'n klein poppetje en wil geen namen met de 'r' vanwege mijn rottige uitspraak! Ik vind zelf heel mooi: Phileine...daar komen we niet over uit... Maar verder liggen we redelijk op 1 lijn!
Ik vond Nomie, Evi, Ise en Senne erg leuk, maar mijn man kon dit niet zo waarderen..... hij kwam met daphne, Manou en Linde, wat ik dan weer niet zo kon waarderen. gelukkig zijn we er wel uitgekomen, ben benieuwd of het ons dit keer ook lukt voor een meisje. qua jongensnamen zitten we wel redelijk op één lijn.
Ik vind luna geweldig.manlief vind hem ronduit vreselijk! We zitten zowiezo niet zo op een lijn. Haha
Ik vind voor een jongen : Henri en Julien zeer mooi. Alleen vind mijn vriend die namen echt 'kak' en daarmee. Voor een meisje hoor ik zeer graag Julia en Julliëte maar ook deze namen vindt hij vreselijk. Ben eens benieuwd als het ooit zo ver komt welke namen er dan uit zullen komen.
Oh ik had zoveel namen, heb zelfs hele namenlijstjes in mijn dagboeken van vroeger staan. Wat me nu te binnen schiet zijn deze. Meisjesnamen: Amy - Lily - Megan - Zoë Jongensnamen: Boaz - Rowan - Ravi
Ik vond Abel heel leuk af Lyanna. Hijitotaal niet. Hij houd van Anna en Emma. En dat zijn ook echt geen namen voor mij. Zo vond hij Jonas heel leuk, ik Jonah. Nu is het gewoon Jonathan voluit en ben ik blij dat hij (nog) niet afgekort wordt.
Ik vind Julia heel mooi, maar mijn vriend absoluut niet. Voor een jongen vind ik Hayden leuk, hij vindt het verschrikkelijk haha!