We komen niet op één lijn hier, hebben beide onze voorkeur. Gelukkig hebben we nog even, maar toch hier de poll's... We laten ons begin februari verrassen, helaas hebben we zowel voor het meisje als voor de jongen hetzelfde probleem. Voor beide zijn we opzoek naar een korte stoere naam, die duidelijk uitgesproken en geschreven wordt. En natuurlijk leuk is naast de naam van onze Zoon!
Ik vind Maud er het leukst bij klinken. Toen ik Stijn zag, schoot wel gelijk de naam Lieve in mij op (maar zag dat jullie graag een stoere naam willen).
Ik vind alle namen leuk, behalve Loes. Lotte vind ik het leukst bij Stijn, dus die heeft mijn stem gekregen.
bedankt voor jullie stemmen. Zo leuk om te zien hoe iedereen reageert. Grappig, dat sommigen de ene naam leuker vinden maar de andere geschikter vinden. Zo had ik er nog niet naar gekeken... Iemand nog een suggestie toevallig?
Ik heb gekozen voor Maud, maar vind Lotte ook heel leuk bij Stijn en ook een erg leuke naam. Lastig hè?
Anna Senne Liz Eva Julia Sarah Emma Linde Madelief Juliët Jasmijn Benthe Vind ik zelf prachtige namen, en ik bind stijn ook leuk die misschien heb je er iets aan ik opperde ook twan die vond je ook leuk dus wie weet!