nou hadden wij vanaf begin af aan een naam die we mooi vonden, maar helaas een goede bekende heeft een kleintje gekregen en die naam lijkt er heel veel op dus willen we toch een andere naam. nou ben ik benieuwd wat de meeste van de naam Ilvy vind. we twijfelen tussn Dewi en Ilvy groetjes geluk2009
Ilvy heb ik volgens mij gisteren ergens gezien op tv of in een tijdschrift, kan dat? Vind de naam apart, maar het is persoonlijk niet mijn smaak. Ik denk dat ik dan voor Dewi zou gaan, ook al is dat ook niet mijn smaak. Wel moeilijk als je nu nog van naam moet wisselen.
klinkt leuk, maar ziet er zo geschreven wel vreemd uit, met vy zo op het eind . Ilva vind ik ook nog een mooie...
aan ts: ik zou er toch heel goed over na gaan denken over de naam die jullie eerst hadden, die dus lijkt op naam van andere mensen. jullie hadden die naam allebei al, als het echt goede bekende zijn, zouden ze juist wel leuk vinden. succes met nadenken. gr zonnetjes
Ilvy vind ik heel orgineel! Wij hadden Ilva in gedachten, dat betekend Wolvin. Er zijn al zoveel Dewi's! Maar vind het ondanks dat ook een leuke naam!
ilvy wel apart hoor je ook niet alleen betekend het olijfboom dat heb ik net even gelezen ilva vind ik trouwens ook erg mooi. dewi ook wel maar hoor je al heel vaak maar meid je moet doen wat je zelf mooi vind. gr jojo29