Duikster: dank je! Man zegt ook Mik Ik twijfelde omdat ik deze naam niet gekozen zou hebben voor een levende zoon. En ik wil hem niet te kort doen! Maar ik blijf bij Mik terugkomen..
Wij hebben onze overleden dochter Sterre genoemd. Zouden we ook voor een levend kindje niet gekozen hebben. (Wilden vernoemen). Maar we wilden een naam doen met licht erin. Als Mik goed voelt, doen. Heel veel sterkte met dit verlies.
Ik vind Mik een prachtige naam. Daar doe je hem zeker niet te kort mee! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe..
Prachtige naam Mik! Wens je veel sterkte en kracht toe. Dikke knuffel. Wij hebben een naam gemaakt uit letters van onze eigen naam. Voorbeeld: Ronald en Sandra, voor een meisje: Rosa van beide namen de eerste twee letters. < dit als voorbeeld.
Als mik voor jou de naam is, zou ik daar voor gaan. Zeker in dit geval moet je doen wat je hart je ingeeft. Andere opties zijn misschien: Brett Wes Sten Dann Boy Kay Tim Tom
Sterkte! Ik vind Jens erg leuk, ik word blij van die naam, Mss heb jij dat ook ondanks je grote verdriet. Nogmaals sterkte