Hey hey.. Beide namen vind ik erg leuk, alleen Finn hoor je hier heel veel. Zelf hadden we ook beide namen in ons lijtje staan, ook hadden we Dex Lenn Op ons lijstje, misschien heb je er wat aan (ook al was dat niet je vraag) liefs
Hey Missy! Bedankt voor het meedenken! Vind Dex niet zo, en Lenn vind ik ook errug leuk, alleen een collega van me heeft z'n kind net zo genoemd! Tis allemaal wat! Maar denk dat we onze keus al hebben gemaakt! Groetjes!
Zo te lezen al jullie keus gemaakt? Finn hoor ik wel graag maar is inderdaad momenteel erg populair. Seth past ook goed en heb ik nog niet zoveel gehoord, een aanrader dus
Ja, hebben samen besloten dat t Seth wordt! Al twijfel ik nog ietsiepietsie maar dat komt door m'n vriend die er eerst niet volledig achter stond maar mij nu juist heeft overtuigd! Ik moet nog 3 weekjes dus we moeten ook wel een x kiezen he? Maar blijf het leuk vinden om te lezen wat anderen ervan denken!
Hier nog een paar ongevraagde suggesties: - Nena en Kars - Nena en Karst - Nena en Carl - Nena en Alex - Nena en Jorn - Nena en Syd/Sid - Nena en Raf/Raff - Nena en Sepp - Nena en Stef