Heel eerlijk? Geen van beide! Zou dan Lenn doen en als koosnaampje Lenny. Ik vind Lenny een meisjesnaam en denk meteen aan ren Lenny ren. Novi vind ik ook een meisjesnaam eigenlijk.
Géén in dit geval!!! Novi is een typische meidennaam. Lekker fris en vrolijk, maar 3x niks voor een jongen (sorry). Lenny zo heet mijn neefje en na 9 (!) jaar kan ik er nog altijd niet aan wennen en blijf ik m tevens vreselijk vinden (zo zeurderig en nasaal). Sorry again! Lenny Kuhr is trouwens een vrouw. Doe mij maar namen waarbij het geslacht meteen duidelijk is! Lenn of Novan kun je beter voor gaan. Novan vind ik zelf alleen héél volks, dus tis wel duidelijk dat ik voor Lenn ga dan
Lenny ken ik zowel als meisjes als jongensnaam, wees daar wel op voorbereid. Novi vind ik ook meer een meisjesnaam. Ik zou ook voor Lenn gaan.
Hier heet zoon Lennart en wordt ook vaak Lenn & Lenny genoemd. Al vind ik dan Lennart weer meer af. Lennart Lennon Lennox Novi vind ik een meisjesnaam!
Lastig. Ik vind ze beide niet zo. En ken met beide namen alleen vrouwen. Ik vind lenn dan leuker dan lenny.
Ik ken dus wel jongens die Novi heten. Is even wennen maar opzich best prima! (En leuk ook) alleen voor een volwassen man lijkt het me best vreemd. Al gedacht aan Lowi? Of Jovi. En Lenny vind zelf minder. Heb daar een meisjes associatie bij. Zou dan eerder voor Lenn gaan wat hierboven word gezegt.
Wat er nog een paar zeggen, Novi klinkt meer als een meisjesnaam en van Lenny zou ik Lenn maken en dan als koosnaam Lenny gebruiken