Ik kreeg vandaag een aanbieding van Intertoys in m`n mailbox met een aanbieding van de Ipads. Een Ipad 1 met 64 gb voor 499,- en een Ipad 2 met 16 gb voor 469,-. Maar wat is nou het echte verschil tussen de 1 en 2? Wat ik lees is dat de 2 wat lichter en dunner is en dat de batterij wat langer meegaat. Maar zijn dat echte pluspunten of is de Ipad 1 net zo goed? Waar ik de Ipad voor zou willen gebruiken is om te surfen op internet, wat mailen en spelletjes en filmpjes voor de kinderen. Kun je dat ook goed doen op de 1 of is de 2 echt een betere aanrader???
Nee hoor, kan prima op de I. Ik zou zelfs niet eens die van 64 gb willen. Wij hadden er eentje mee van mijn vriends werk op vakantie. Die was 32 gb, stond vol met allemaal series, spelletjes en (teken)films, ook vulden we hem iedere dag met de gemaakte fotos en nog zat hij niet vol. Dus een 64 gb heb je echt niet nodig lijkt me.
Ik hoef ook niet per se 64 gb hoor, maar vind het veel verschil qua aanbieding. Zal de link van Intertoys bijzetten; Intertoys Speelgoed Gifts&Bijoux Games
Hmmm, heb ook een webcam op de laptop zitten en gebruik die nooit. Hoewel het misschien wel leuk is voor de kinderen...
Wij hebben ze allebei en de Ipad 2 is idd iets dunner, maar verder merk ik niet echt een verschil. Ja, de ingebouwde webcam idd!
Ik zou gewoon even de specificaties van de iPads opzoeken (website van Apple / Dixons / Kieskeurig bijvoorbeeld) en dan kijken naar wat je belangrijk vindt. Als je er geen bijzondere dingen mee gaat doen, dan maakt het qua specs waarschijnlijk weinig uit. Verkijk je er niet op: 64gb is VEEL! Ik heb een iPad 16 gb en die zit NOOIT vol. Als je dus 16/32 gb hebt, is het meer dan genoeg. En ja, ik heb series, films, boeken, foto's, apps en muziek erop staan