Mila, bij onze 1e kreeg ik een duidelijke 'nee' en bij deze werd ie weer linea recta vd lijst gestreept. Dacht dat ik het gewoon kon proberen
Meisjesnaam waren we snel over uit, hoewel ikerrder de naam Maela erg mooi vond, maar hij dus niet. Jongensnamen was moeilijker en had ik twee opties; Jorim werd afgekapt
Wat grappig, ik vond Olivia ook erg leuk, mijn man niet. Heet jouw dochter nu ook Eva? Ik vond Amelie ook leuk. Man niet. En ik vond Isa leuk. Is Lisa geworden
Vriendlief vond Angel leuk. Jawel, jullie lezen het (helaas) goed.... Of Angelina. Nou nee bedankt. Ik vond Lois (met trema op de i) leuk, hij niet Ze heet Sara en dat past ook helemaal bij haar
ik zou het heel leuk vinden om als we een meisje zouden krijgen haar bobbi (lynn) te noemen, omdat mijn vriend bobby heet, maar dat gaat dus echt niet gebeuren... hij heeft altijd een hekel aan zijn naam gehad, dus dat wil hij zijn kind niet aan doen...
Ik kreeg Ayla er niet door gedramd. De enige naam diehij ooit bedacht heeft is Fleur en dat vind ik vreselijk.
Ik vind Dene een hele leuke jongensnaam. Helaas bij allebei de zoontjes er niet doorheen gekregen bij m'n man Voor meisjes waren we het altijd wel eens.
Evi of Elin. Ik blijf ze mooi vinden. De naam die we uiteindelijk hebben gevonden ben ik nog heel blij mee. Die is het allermooist
Stijn.. Al mijn hele leven is dat mijn jongensnaam geweest. Krachtig, stoer, kort, gewoon mijn naam. Helaas rijmt Stijn volledig op de achternaam van mijn vriend en om die reden ging er een streep door. Dat heb ik al jaren geweten natuurlijk, maar toch heb ik er moeite mee gehad om echt afstand van de naam te doen.
Ik wilde mijn oudste als tweede naam graag een Deense familienaam geven, die via mijn vaders kant al heel lang teruggaat, maar mijn man vond en vindt die naam echt niet mooi en ik kreeg het er dus niet door. Uiteindelijk heeft mijn jongste de Nederlandse versie van deze naam gekregen en daar ben ik nog steeds helemaal blij mee
Romano vind ik echt een supermooie, romantische naam! Het is uiteindelijk een korte NL naam geworden, dus ook bij een evt volgend zoontje gaat het m niet worden
Jade. Op een gegeven moment kreeg ik wel heel vaak hele overdreven reacties op naamvoorstellen die ik deed, terwijl hij zelf met geen naam kwam. (net alsof ik hem een oneerbaar voorstel deed ) Ik heb hem toen wel gezegd dat ik dat vervelend vond: je kunt het een minder mooie naam vinden, maar dat kun je toch ook op een gewone manier zeggen vind ik.
Ik wilde onze dochter Olivia noemen maar manlief vond het vreselijk, deed m denken aan olijfje.. Tweede naam wilde ik Brenda, dat is de naam van mijn vader maar dan de letters in andere volgorde (barend) maar dad deed m weer aan brenda steunbeer ofzo denken (voor mijn tijd haha). Ze heet Liv, heel blij mee. En heel stiekem noem ik haar af en toe gewoon Olivia hahaha. Wij zaten qua namen uberhaupt niet op 1 lijn, zijn zoons uit een eerdere relatie hebben ook namen die ik vreselijk vind en hij wilde perse een naam die erbij zou passen, tja sorry hoor maar dat is zo niet mijn smaak, aint gonna happen.