Ik ben nogal van de Friese namen en de echte Hollandse namen. Zo had ik voor een meisje Jikke en voor een jongen Hidde. Ik ben zo hard uitgelachen door mijn man dat ik me op een gegeven moment zelfs schaamde dat ik die namen uit had gesproken. Over een jongen zijn we het nu eens. Voor een meisje vindt hij Fayenne mooi, ik zal er aan moeten wennen want alles wat ik zeg m.b.t meisjesnamen boort hij de grond in haha
Jullie smaken liggen wel ver uit elkaar. Kun je er niet Vajen van maken? Ik persoonlijk vind Fayenne een beetje aso klinken. Wat vind je zelf van Fayenne? Jikke vind ik ook niet zo mooi, klinkt als hikke en jokke... Beetje vreemd. Wat dacht je van Benthe of Veerle?
Eerst was het ook Vajèn geinspireerd op het meisje van the voice kids Maar ik dacht Fayenne is meisjesachtiger maar zit wel wat in wat je zegt haha. Mijn eerste keus zou nu ook niet meer Jikke zijn hoor Ik vind meisjesnamen zou moeilijk Benthe vind ik hartstikke leuk maar een oude vriendin van me had een hond die benthe heette dus ik denk gelijk aan die hond haha. En onze achternaam begint met een h en dan heb je bh Anders zou een jongetje ook Bram heten. Ik ben bang dat we het over een meisjesnaam gewoon niet eens gaan worden. 30 december geslachtsbepaling.... Ben benieuwd
Zo'n vent heb ik ook thuis zitten. Kom ik met Viënna, zijn reactie: neeeee afschuwelijk!!! En dan zo'n kost achtige smilie erachter aan gewoon nee niet mooi/ niet mijn smaak is voldoende. Hij komt steeds met een naam beginnend met de A. Alyssa, en alle variaties daarop. Jullie kunnen wel raden wat mijn reactie op een gegeven moment werd
Jammer! Onze dochter heet Ayla en ik ben nog steeds zoooo blij met die naam. Overigend vind ik Fleur ook een hele leuke naam, maar mijn zusje heet ook zo, dus ik ben bevooroordeeld .
Ik wilde als 2e naam voor onze dochter graag Ophelia, maar dat vond mijn man echt verschrikkelijk. Mijn andere optie was Olivia en dat vond hij wel erg mooi, dus die is het uiteindelijk geworden. Toen ik zwanger was van de 2e konden we het niet eens worden over een meisjesnaam. Mijn man wilde perse Isis, wat ik ook heel mooi vond, maar het toch niet helemaal was voor mij. Ik vond Norea erg mooi, maar dat deed mijn man denken aan Noord-Korea , dus die naam ging 'm ook niet worden voor hem. ik wil tzt graag nog wel een 3e kindje, maar dat gaat dan ben ik bang echt een drama'tje worden met het vinden van een naam.
Ik heb mijn veto gebruikt bij de naam Tom! Julius was hier overigens ook ooit eens een optie. Nu hebben we een zoon die de naam Cesar draagt en hij is er reuze trots op. .
Ik wilde heel graag Lotte voor een meisje, dat was hier echt een no-go bij mijn man. Vind het nog steeds jammer
Ik wilde graag Ruben voor een jongen, of anders Milan. Beide getorpedeerd door Pappamuis. We zijn het uiteindelijk gelukkig wel eens geworden
Ik vind Amy en Zoë erg mooi, man niet. Nu hebben we 2 jongens. Ik had op mijn lijstje ook nog staan: Denzel, Bradley, maar dat vond man echt niks.
Mijn man vond Noortje prachtig! Kat van mijn broer heet Noortje en hond van mijn oom. Dus tja die viel af... Ik vond Lieve echt heel erg leuk, voor mijn man werd dit hem echt niet!!! Nu een mooie lieve naam gevonden die we allebei leuk vinden. De jongensnaam waren we heel snel uit, leuke, hippe, stoere en toch een aparte naam. Hopelijk kunnen we een van de namen ooit nog eens gebruiken.
Ik vond en vind Evi en Fien heel erg mooi, mijn man niet..... Over een jongens naam waren we het direct eens en als we ooit nog een kindje mogen krijgen en het is een jongetje gebruiken we die naam. Onze dochter heeft nu een mooie naam waar we beide heel blij mee zijn.
Ik wilde voor de jongste L.o.d.e. Mijn vriend niet. Raad eens wie haar zin kreeg? Nadat hij natuurlijk 180 graden gedraaid was. Ik ga geen namen doordrukken. Nu zijn we er allebei blij mee.