Lastig hè! Ik vind Liva ook wel erg mooi, maar... zjin jullie van plan jullie dochter nog een tweede naam te geven? Zo nee, dan zou ik niet voor deze kiezen. Vooral omdat ze, als ze allebei een voornaam hebben beginnende met een L, later ook 'problemen' kunnen ondervinden als ze bijvoorbeeld post ontvangen. Dan is het altijd de vraag voor welk van de dames het nou eigenlijk bestemd is...
Ik zou inderdaad ook niet beide namen met een L laten beginnen. Persoonlijk vindt ik Jill ook een mooie naam. Ook samen klinkt het leuk! Hoop dat je er een beetje uit gaat komen en ik hoop dat wij de naam ook nog te horen krijgen, als je er eentje hebt!
Ik vind Jadey er heel mooi bij passen! Lynn en Jady, geen dubbele letters, ma zag de naam hier straks voorbij komen en die vind ik er nog het mooiste bij passen. Succes met het vinden van een naam
Ik vind mooi: Iris Zoë (betekend 'leven' vind ik wel érg mooi) Tess Fay Livia (dus met 'i' tje erbij) Noor
Bedankt voor de vele reacties al. Wel grappig want veel namen die ik even vergeten was zaten ook in mijn achterhoofd, en worden hier weer genoemd. Onze dochter heeft een 2e naam en dat krijgt de tweede uk ook weer. Dus vind het niet zo'n probleem dat de eerste letter hetzelfde zal zijn als onze oudste. Weet dat het erg persoonlijk is, maarja een mening van andere dames is altijd prettig. Ik weet het namelijk echt niet en wat ik leuk vind, vind vriendlief niet leuk Namen die al afvallen zijn : Tess of Livia die zitten allebei al in de familie. Fleur vind ik inmiddels al zo'n standaard naam geworden dus dat gaat het ook niet worden. moeilijk moeilijk.... we hebben gelukkig nog even maar als er nog meer tips en suggesties zijn die zijn zeker welkom
Lynn vind ik een hele mooie naam! (naam van mijn moeder) Ik vind dat je gelijk hebt wat betreft dezelfde eerste letters. Zolang de tweede naam anders is, is er geen probleem! Suggesties: Lynn en Olive - Olivia Lynn en Maeve Lynn en Alana Lynn en Juna Lynn en Maya Lynn en Mila Lynn en Ziva Lynn en Faya Lynn en Nora Lynn en Rozel Lynn en Ayla - Isla (zelfde uitspraak) Lynn en Zara L combo's: Lynn en Lara, Lana Lynn en Lois Lynn en Luna, Lena Lynn en Lily Lynn en Lise Lynn en Lucia Dubbele letter: Lynn en Femm Lynn en Lott Lynn en Kess