Zoals het onderwerp al zegt, wij vinden Zoë een mooie naam, willen wss ook meerdere namen, wat past er mooi bij? en wat vinden jullie van de naam, Ben beniewd!
Ja vind ik een mooie naam. Was er 1 waar ik erg aan moest wennen in het begin maar vind het nu zeker een hele mooie naam.
betekenis: De naam komt uit het Grieks en betekent "leven" Prachtige naam, mooie betekenis. Dat was ook een van mijn twee favorieten namen voor een meisje
Ik vind Zoë ook een hele mooie naam en zou deze naam willen gebruiken als ik ooit een dochtertje zou krijgen!
Hele leuke naam! Ik vind het echt een leuke stoere, maar toch lieve meidennaam. Het dochtertje van vrienden van ons heet ook zo. Wel maken wij er vaak 'Zoë-zo' (sowieso) van in plaats van...ik weet het, flauw...! Als 2e naam zou ik zeggen, neem die van onze dochter: Carlijn! Succes met jullie keuze!
Zoë vind ik super mooi! Ik heb mn kat zo genoemd, omdat ik het een onwijs mooie meisjes naam vind. (Mn andere kat heet Noa, vind het ook wel leuk klinken samen). Als mn kat niet zo had geheten en ik had een meisje verwacht, had ik absoluut voor Zoë gekozen, doen dus!