Bedankt allemaal voor de reacties! Zoals het nu lijkt zouden jullie voor Lars en Fenna kiezen of Yesper, Yarno, Sylvie, Hanna. Nog ff een paar reacties op reacties van jullie: Hanna zonder h omdat het een vernoeming naar Johanna zou zijn. Yesper en Yarno met Y omdat we anders wel veel J's hebben Bij Lars twijfel ik erg aangezien er hier al veel jongens zijn due Lars heten en ook met dezelfde achternaam. Zijn er mensen met andere suggesties? Ook daar sta ik voor open. En meer reacties zijn ook welkom, zo moeilijk een keus maken. Alvast bedankt weer!
Ik snap dat je je de J wilt vermijden, maar je wilt er toch niet serieus Yesper van maken? Dan maar een andere naam. Kies dan Lars. Bij de meisjesnamen past Fenna het beste bij J.orrit.
Dan zou ik deze naam ook schrappen. Leidt alleen maar tot verwarring, zeker met dezelfde achternaam. Lasse? Ivo? Duco? Berre? Sven?
Ik vind Jesper wel mooier maar bij J.orrit zou ik denk ik eerder voor Lars gaan. Voor een meid vind ik Fenna leuk.
We hebben nog even nagedacht over de namen. En voor een jongen zijner 2 namen aan het rijtje toegevoegd, graag jullie mening Jasper (wel weer een J maar dan maar met een andere tweede en derde naam dan bij onze zoon) Tycho Als er nog suggesties zijn graag, voor een meisje hebben we nu genoeg leuke namen maar voor een jongen blijft het moeilijk
Voor een jongen vind ik Jesper erg leuk, jammer dat je al een zoon hebt met een J. Nu zou ik voor Lars gaan uit je rijtje. Voor een meisje vind ik Hanna veruit het leukst.
Meisje: Fenna! Jongen: Eelco! Of: Jesper, Steven, Caspar, Menno, Luuk, Lasse, Kalle, Siemen, Tiemen, Timme, Wietse, Merijn