Hallo allemaal, Heeft iemand een leuk idee voor een naam die bij Lynn pas en bij een korte achternaam? Ik zie heel veel namen, maar niet 1 waarbij wij echt een goedgevoel krijgen... Kunnen jullie ons helpen? Alvast bedankt voor het meedenken, Groetjes Didi
Wij hebben ook een dochter genaamd Lynn. Sinds kort heeft ze een zusje Mila. Wat ik ook leuk vindt bij Lynn (maar hier geen optie was) is Britt en Noa.
hoi hoi, bedankt voor je reatie! Nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Ik ga de namen hier vanavond is op tafel gooien, kijken wat hij zegt. Heeft er nog iemand een idee? Ik wil hem gewoon een hele lijst voor zijn neus leggen en zeggen "kies maar" Groetjes
Dana Evy Iris Isa Lotte Romy Indy Esmee Nora Dewi Fay Heb ff paar namen uit de mouw geschud...weet niet of er wat voor je tussen zit, maar in ieder geval weer een paar namen erbij!
Erg leuke combinatie, Lynn en Mila! Helemaal mijn smaak! Noa vind ik er ook goed bij passen inderdaad.
Louise is het dus bij ons geworden maar ook Britt, Noa, Julia, Lisa, Elise/Elize, en Tessa stonden op ons lijstje.