Ik weet ook wel dat er geeneen naam bestaat die iedereen leuk vind maar tot nu toe vind niemand de naam leuk en dat vind ik dan weer het andere uiterste. Ik vind Bing echt een superstoere naam misschien moet iedereen er aan wennen. We zitten nu ook nog aan Yannic te denken, maar dat kun je dan weer op verschillende manieren uitspreken en dat vind ik ook weer niks. Oh wat is het moeilijk zeg!
Is het voor een meisje of een jongen ? Ik vind Nuri wel iets hebben. Maar wel voor een meid. Joes niet echt en Bing vind ik verschrikkelijk, sorry! Daar gaat ie echt mee gepest worden!
Na lang zoeken heb ik nog de volgende namen gevonden. Foz of Dyce (spreek uit als Dies) wat vinden jullie hiervan?
Nee ook niet mijn ding. Klinken als namen uit een avonturenfilm ofzo. Maar als jullie ze mooi vinden moet je het doen hoor.
Om eerlijk te zijn... ik vind het allemaal verschrikkelijk; net iets te gezocht... Maar het is jullie keus! Als ik zou moeten kiezen... Nuri?
Ik zou het in ieder geval schrijven zoals je uitspreekt. Is niet handig voor een kind, en later zal hij op school steeds moeten verbeteren. Wat vind je van karst.
Hihi, vind ze ook verschrikkelijk, sorry... Idd een beetje te gemaakt. Vind yannick trouwens wel erg leuk! Spreek je toch niet op zoveel manieren uit? (janniek of jannik)
zag net op het weerbericht dat er bij china of hongkong ofzo een storm oid is / op komst is (tsja, ongeveer, ik zat ook te bellen...), die ze Nuri noemen
Ik heb Joes gestemd. Het zijn niet namen die ik zou kiezen, maar iedereen heeft zo zijn smaak Het zou toch een beetje raar zijn als iedereen hetzelfde zou heten, niet waar? Wat vind je van Kas? Vind ik een stoere naam
@Tennes, ze zoeken een naam voor een jongen. Bij Bing moet ik trouwens steeds denken aan Chandler Bing uit Friends
Ik ben zo'n uitzondering die geen Friends kijkt weet dus ook niet of dit positief of negatief is ha ha.
hmmmm alhoewel Chandler Bing wel een erg grappig personage is: in de serie lachen ze altijd om zijn achternaam en hij lijkt er zelf ook niet bepaald happy mee, dus dat lijkt me negatief...
Ook zijn de namen die hier genoemd worden niet mijn keus, maar ik vind wel, dat je jullie kleine de naam moet geven die jullie mooi vinden. Wat een ander daar ook van denkt! Het is jullie kind en jullie beslissing. Succes met kiezen.