@truusje dat vind ik zelf ook maar ik heb zelf bij alledrie de namen ook nog niet echt zoiets yes dat is 'm! Vind 't zo ontzettend moelijk en de tijd tikt door. Wie o wie helpt me aan een leuke (aparte) naam.
ok, toch nog een paar andere suggesties dan. Waarschijnlijk vind je ze niet apart genoeg, maar ik kan het proberen... - Koert / Kurt - Jonne - Sten Sowieso, als je er geen 100% gevoel bij hebt, zou ik niet voor zo'n aparte naam gaan. Een aparte naam is prima, wat anderen ook vinden, als je het zelf super vindt. Maar als je zelf al twijfelt... Succes met het vinden van dé naam!
Nuri vind ik het leukst klinken, het klinkt een beetje Afrikaans namelijk! Wat dacht je van: Marwan Collin Mathieu Guiseppe José(J spreek je uit als een G)
Als ik aan Bing denk dan denk ik aan de hond van mijn broer!Dat is een engelse bulldog (iedereen weet hoe ze dr uit zien) dan zeggen we altijd "Bing lelijkding"hahaha Maar goed ik zelf ben niet zo voor deze 3 namen... Maar misschien dan toch Nuri, wat ik zelf een meisjes naam vind suc6