Ik vind mooi hiervan: Sophie, Julia en Eloïse. Ook mooi bij Rosemarijn (vind ik): Isabelle, Charlotte, Juliëtte, Madelief. Succes met kiezen!
Amélie (vind ik een prachtige naam, heeft lang op ons lijstje gestaan, maar we vonden het uiteindelijk te lief) Elodie Veerle Irene Leone Esmee Cathalijne, wat te hard bij Rosemarijn. Annemaya Olivia Livia Felicia Thirza Mirre Mirthe Charlotte Liselotte Annelotte Lastig he, namen . Ik twijfel soms nog steeds over onze naam voor als het een meisje is.
Rosemarijn is ook onze nr 1 naam...zal je de rest van ons lijstje geven Rosemarijn - Madelief Rosemarijn - Isabelle Rosemarijn - Phileine Rosemarijn - Philine Rosemarijn - Juliette
ik had alleen de eerste pagina van dit topic gelezen nu scroll ik naar boven en zie ik dat Linda86 bijna dezelfde namen heeft opgeschreven als ik...haha...
Rosemarijn en Julin (op z'n Frans "sjuulin" of NL "Juulin") Rosemarijn en Noalie Rosemarijn en Loïse of Elise Succes!
Lumea --> lekkere duidelijke lijst, haha! Anderen hebben ook leuke tips gegeven! Marenthe, Amelie en Noalie klinken ook wel heel lief en speciaal. De namen kwestie maalt de hele dag door mn hoofd. Wel handig zo'n forum, kun je het even delen!!
Ik vind Eloïse en Rosemarijn een mooie combi. Misschien is dit ook nog wat; Rosemarijn en Elisa Succes met kiezen. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Nou meiden, het wordt nog flink tobben over de naam... Laat julllie tzt weten wat het geworden is. Ben net zo benieuwd als jullie,hahaha
Rosemarijn - Mathilde Rosemarijn - Sophie Rosemarijn - Julia Rosemarijn - Emmelie vind ik het leukst uit jou rijtje zelf zou ik gaan voor Mathilda,(met een a) deze naam vind ik heel mooi passen bij Rosemarijn.
Mathilda...ook over nagedacht. Alleen waren we een beetje bang dat ze dan altijd zo nadrukkelijk de klemtoon op het eind van haar naam moet leggen... Maar misschien valt dat wel mee....
Deze vind ik leuk van het lijstje: Sophie / Sofie Eloïse Loïse Joëlle suggesties van mij: Amèlie élène Charlotte Dominique Succes met kiezen! Sas