Daar ben ik weer met een nieuwe poll. Vinden jullie een van deze namen leuk? En verder nog een vraag. Wij zouden graag Frank willen vernoemen maar dan niet letterlijk. Ideen?
Ik heb Matheo gestemd en daarachter vind ik Francisco wel mooi staan! Francesco Francis Franco Francois Frankey Franklin/Franklyn zoiets?
Ook niet echt mijn smaak, maar heb gestemd op Matheo. Vind de schrijfwijze Matteo wel leuker, denk ik. Vernoeming naar Frank.. Pff.. Zag er al een paar staan. Heb zelf geen idee!
Het zijn niet mijn smaak namen, maar heb voor Matheo gestemd. Maar ja, het is heel persoonlijk he! Succes met kiezen!
Eventjes een update. Op dit moment staat Oleg Franciscus Matheo als de naam hier vast. Wat vinden jullie, kunnen wij het zo laten of is het te aparte combi?
Ik vind het een aparte combinatie en het is niet mijn smaak. Als deze combinatie voor jullie goed voelt moet je het gewoon doen!
Sorry ik heb niet gestemd want vind het echt helemaal niks... Als ik dan nog zou MOETEN kiezen zou ik voor Sverre gaan.... Iedereen zijn of haar eigen smaak maar vind het te apart dus een beetje zielig voor het kindje.
Ja, het is apart, maar ik vind het absoluut niet te apart hoor, leuk juist! Er zijn al genoeg jongetjes die Daan of Sem heten. Sverre had trouwens mijn voorkeur, staat hier ook op de lijst mocht er ooit nog een jongetje komen.
vind het wel een beetje overdreven om te zeggen dat het zielig is voor het kindje. Zo apart is de naam toch ook weer niet? Misschien vind het kindje het wel hartstikke leuk om een minder vaak gebruikte naam te hebben. Ik zou zeggen, gewoon doen!