Hoi meiden, Mijn man en ik zijn op zoek naar een jongens en meisjes naam en we hebben eens een namenboek afgelopen. We zijn op de volgende namen uit gekomen, die het eventueel zouden kunnen worden. Ik wil graag jullie mening en het moet bij Joshua passen. Noah, Anthony, Jonathan, Owen, Ruben, Stijn, Valentijn. Charlotte, Chloe, (met trema, maar weet niet hoe dat moet) Emma, Eve, Faye, Zarah, Zoe (met trema) Wat vinden jullie een mooie naam?
Dat zijn precies de namen die wij ook voor ogen hebben voor de 2e Vooral Zarah! En onze eerste heet ook Joshuah haha grappig Ik zou zelf ook voor Noah of Zarah gaan.
Ja best wel. joshuah hadden we vorig jaar meteen en pas maandje na geboorte van onze zoon zag ik dat jou zoontje ook joshua heet. 3/4 weekjes geleden begon mijn vriend weer over namen voor een 2e en toen kwamen we erop uit dat zeker zou zijn Zarah voor een meisje! (mooie naam en past goed bij Joshuah) Noah vind ik ook super alleen jammer dat wat vaak voorkomt en nu zag ik net in dit topic dat je ook dezelfde namen hebt wat idd freaky is Blijkbaar zelfde smaak
Mooie namen hoor! Ik vind zelf Jonathan heeeel erg mooi, maar dat komt misschien omdat mijn broer zo heet Van de meisjesnamen vind ik Charlotte, Chloë en Zoë het mooiste.
Het lukt me echt niet met de trema, had namelijk ook het topic in de lounge gezien, maar alle ideeen kreeg ik niet voor elkaar. Ik werk op een laptop, msischien is dat een verschil.
Wat gek, ik werk namelijk ook op een laptop en hier krijg ik het wel voor elkaar.... ë Oh sorry, ik zie het al, je moet niet de dubbele punt hebben maar die ernaast zit, de aanhalingstekens. Dus shift en de aanhalingstekens tegelijk indrukken, loslaten en de e toets indrukken.