Daan vind ik erg leuk! Thije is ook leuk! Len vind ik helemaal niks (sorry). En Sibren, hmm, ik weet nog niet echt wat ik daarvan moet denken, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Even wennen is het wel, maar ik vind het niet meteen lelijk. Mijn stem is overigens naar Thije gegaan.
Hoi, Ik vind het alle 4 mooie namen. Heb op Thije gestemd. Dat vind ik toch de leukste. (staat op ons lijstje) Daan hoor je zoveel, zou ik niet zo snel meer doen. (stond vroeger op m'n lijstje) Een Len hebben we al 1 in de familie, maar is ook leuk. Vind Thije dan alleen wat meer hebben. Succes ermee!
Vind niemand Sibren leuk dan? Of is het zo dat de meesten gewoon er nog nooit van gehoord hebben? Of is er iets niet leuk aan de naam? Ik vond t zelf namelijk een hele leuke naam, naast Thije....
Nee Sibren hou ik niet van... overigens zijn alle namen niet echt mijn smaak. Ik zou van Thije bijvoorbeeld Tijn/Thijn maken. Als ik moest stemmen zou ik voor Daan gaan.
Gestemd op Daan. Blijft altijd goed klinken, maar is wel een beetje populair en rijm-gevoelig. Thije en Len klinken ook wel ok, alhoewel ik ze zelf net niet zo kiezen (kan niet uitleggen waarom...) T(h)ijmen vind ik wel weer een helemaal leuke naam trouwens! Sibren vind ik niet zo; alhoewel ik de klank niet lelijk vind, doet het me teveel denken aan Siebrand/Sybrand en dat vind ik echt geen mooie naam.
Len of Thije! Daan vind ik ook leuk, maar een veel te populaire naam op dit moment. Sibren zou ik zelf nooit kiezen, maar dat is misschien omdat ik iemand ken die zo heet. Het is geen naar persoon ofzo, maar niet meteen iemand naar wie ik mijn zoon zou noemen.
Ik vind Sibren érg mooi. Daan heb ik inmiddels te veel gehoord en Len vind ik wat saai eigenlijk. Thije weet ik niet zo goed...
Jippie! Eindelijk een punt voor Sibren (of Sieb) zoals wij hem al noemen. Mijn voorkeur is eigenlijk Sibren of Thije, maar ik wil best heel graag de mening van de rest van NL horen!
Maar als jullie Sibren/Siebren de mooiste naam vinden, moet je het gewoon doen! Wat de rest vindt is dan niet belangrijk
Helemaal mee eens! Ook omdat je zegt dat jullie 'm eigenlijk nu al Sieb noemen, geeft voor mij een beetje aan dat jullie eigenlijk al een beetje gekozen hebben .