Meiden, we zijn niet perse voor Sibren. het is gewoon zo, dat is die naam ooit afgekeken heb van een oud-collega, en vond m bijzonder. We zijn dus sieb gaan zeggen, meer uit gewoonte.Maar nu horen we eigenlijk niet meer hoe hij klinkt als je de naam net hoort, omdat we dus al de heletijd sieb zeggen hihi. Daarom ben ik toch ook verder aan het zoeken. Thije vind ik ook erg leuk, en Len ook, hoewel ik ook best veel aan Len/Lenn moet wennen, omdat het zo ultrakort is. Daan blijf ik ook leuk vinden, maar is eigenlijk alweer zo vaak als naam gegeven......... dus sibren staat niet vast, ik was gewoon oa. benieuwd hoe de naam sibren overkomt op anderen mensen!
Thije! Wij krijgen heel veel leuke reacties over de naam. Vind het zelf erg mooi (duh ) en stoer Hollands.
Ik heb op Len gestemd (en vind het het leukst met 1 n. Zo zinloos, al die dubbele letters tegenwoordig) Ik vind het een leuke naam omdat het me doet denken aan een Len (van Lennard) die ik ken - leuke jongen!
Sibren is leuk en origineel. Daan staat al in de top zoveel, Thije houd ik zelf niet zo van. Len vind ik ook leuk, een goede tweede plaats.
Siebren Leuke naam die niet al te vaak voorkomt en leuk af te korten naar Sieb! Daan vind ik ook leuk, maar té populair.