Iemand namen tips?

Discussie in 'Babynamen' gestart door moontje2008, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    De kans is 99% dat wij een meid krijgen en de meisjesnaam weten we 1000% zeker, maar tja.. moet toch voor de zekerheid een jongensnaam hebben.. we hebben gedacht aan Sem of Mees, maar ik heb er totaal geen gevoel bij (bij de meisjesnaam wel..) als tweede naam hebben we Oliver... Wie heeft er tips??

2. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    Ja, dat is moeilijk hè?!
    Misschien heb je bij die jongensnamen geen gevoel omdat je er toch eigenlijk vanuit gaat dat het een meisje is! Als dat zo is zal dat eigenlijk bij alle namen zo zijn!
    Gewoon houden die namen! Wie weet kom je ineens nog een andere naam tegen.... Maar hoe harder je zoekt hoe moeilijker het wordt denk ik!

Succes!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Dat heb ik dus ook. Geen enkele naam voor een jongen spreekt me echt aan.

Op dit moment zijn er twee namen die ik wel leuk vind:

Laurens
    Marcel

Misschien ook jullie smaak...

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij wistern het bij de eerste niet officieel omdat we hetn iet wilden maar ook wij konden toen geen jongens naam vinden. gelukkig bleek ze bij de geboorte een meid. dus denk dat je gewoon naar je gevoell moet luisteren en de echo`s. want echt je kan blijven zoeken maar komt wer dan vastn iet uit. net als wij toen ook. en ons gevoel klopte helemaal.

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou vertrouw je gevoel niet helemaal zou ik zeggen. Ik was mijn hele zwangerschap overtuigd dat het een meid zou worden en we hadden ook alleen een jongensnaam en een paar dagen voor we erachter kwamen dat het een jongen zou worden (stomme dozen in het ziekenhuis!) hadden we met moeite een jongensnaam bedacht!
    Dus ik zou toch een naam bedenken van het andere geslacht hoor! Je weet maar nooit...

6. Miloutje

Miloutje Lid

7 jul 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sem is wel leuk ja!
    Misschien Ruben of Tygo?

Deel Deze Pagina