Wat hoor ik toch?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kalush, Sep 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Als onze meid aan het bewegen is, hoor ik soms een klein knikje..
    Kunnen dit haar gewrichten al zijn?
    Dit heb ik zelf ook wel eens, je vinger ofzo.. draai je deze net even te ver.. en dan knapt dit.
    Kan dit?

Groetjes Kalush

2. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

Nov 21, 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik hoor dit nu ook bij deze zwangerschap, heb er al eerder iets over gelezen en het is niet echt duidelijk wat je precies hoort, de een denkt een luchtbelletje dat knapt en de ander denkt inderdaad aan een gewrichtje...

Eigenlijk best apart haha

Liefs Wendy

3. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

Jan 9, 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hier was eerst een vraag van een ander die een knak hoorde... Het bleken haar vliezen te zijn, bovenin de buik. Nu weet ik natuurlijk niet of dat bij jou zo is, maar je loopt wel op het laatst dus... Zou ik even vochtverlies in de gaten houden.

oh en als ik onzin klets hoor ik het graag hahaha, maar dit is wat ik me kan herinneren :oops: .

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou het écht niet weten :confused: Lijkt me wel úber-cool als het inderdaad de baby blijkt te zijn??? Misschien weet je verloskundige wel antwoord op jou vraag???

5. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    lijkt me een vreemde gewaar wording, maar zou zeker de vk eens vragen

6. Bianca21

Bianca21 Actief lid

Mar 26, 2006
    232
    0
    16
    Boekhoudkundig medewerkster
    Zoetermeer
    nou ik hoop niet dat het de vliezen zijn want ik moet nog 10 weekjes..
    hoop dat mijn schat nog even blijft zitten :)

7. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Sjarrel had dit inderdaad ook...

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Het kan ook vanuit je bekken komen, dat het daar zachtjes knakt omdat die botten allemaal zachter worden en zo nu tegen het einde. Ik dacht dat ik dat ook eens hier ergens gelezen heb.

Groetjes,
    Nikki F

9. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    Ik heb het ook! Gisteren aan mijn verloskundige gevraagd, maar die had er nog nooit van gehoord. Ze keek me aan of ik gek was!

Mijn vriend heeft het pas geleden ook gehoord, dus ik ben echt niet gek! Ik denk zelf dat het een spiertje is van mezelf, omdat altijd als ik het geluid hoor, hij erg drukt tegen mijn buik (zijkant richting ribben). Denk niet dat het de babe is.

Maar ik heb het al een tijdje, dus denk niet dat het kwaad kan. Vond het in het begin wel eng!

Moontje

10. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    uuuhhm heb er ook nog nooit van gehoord ik zou me wezenloos schrikken maarreh wat zegt je vk er van?

11. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb het gister dus ook maar aan de VK gevraagd.. ze had er nog nooit van gehoord ! :confused:
    Weet ik nog van niks.. mijn man heeft het gisteren ook gehoord, dus ik verbeeld het me niet.
    Kan het zelf niet geweest zijn want ik zat stil op de bank.. en de kleine bewoog wel..

Denk zelf dat het de gewrichtjes van haar zijn.. ze zitten ook zo "opgefrommeld" in je buik..
    Als je dan wil bewegen.. tja misschien is dat het.. Geen idee..

Als de VK het ook niet weet, dan zullen we er ook wel niet achter komen..
    Ik denk niet dat het de vliezen zijn.. verlies namelijk helemaal geen water..

Groetjes Kalush

12. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik heb dat ook al heel vroeg gehad nu hoor ik het elke dag wel een beetje.

ik had het een keer gevraagd aan iemand , die zei weer dat het je buik spieren zijn.

maar vliezen??

dames zal ik het vanavond aan mijn VK vragen gaat er namelijk om 5 uur heen en dan zal ik het ff vragen.

hopen dat zij wat meer ervan weet.
    strax een totaal andere conclussie zitten we nog met de vraag. :rolleyes:

we zullen zien.

het klinkt in ieder geval heel erg eng soms .dan hoor je het keihard.
    mijn vriend schrok er ook van want die hoorde het een keer.

eerst hoorde ik het telkens boven in mijn buik nu onderin mijn buik maar de kleine is al ingedaald dus....!!

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik heb het gevraagd gister aan dev k.

ze zei dat het je bekken kon zijn die nu zeer soepel aan het worden zijn en die dan als de baby beweegt over elkaar schuiven ofzo. :(

ik zei en bovenin je buik dan?

kunnen je vliezen zijn misschien je ribben ze wist er volgens mij geen echte verklaring voor baluh!! :rolleyes:

kan toch niet je botten zijn?
    dat geknak horen we duidelijk toch?

maar jah hopen dat het gauw over gaat. :confused:

14. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    Ja, dat geknak is heel duidelijk! Mijn vriend hoorde het gisteren weer! en ik heb het nog steeds boven in mijn buik en niet onder. En toch is ie al aan het indalen! Misschien een buikspier ofzo? Het is toch wel raar dat niemand dat weet he! :(:

Denk niet dat het je botten zijn. Ik hoor normaal ook nooit mijn botten kraken! Denk echt een spier ofzo.

Ik hoor het nu iedere dag wel eens. :(

Maar het zal geen kwaad kunnen, anders was het fenomeen wel bekend geweest!

Liefs,

Moontje

Share This Page