We dachten dat we eruit waren dat het Amée werd, maar nu weer heel erg aan het twijfelen. Wat vinden jullie? Nikki Lexie Amée
Aimee ipv Amée. Het accent vind ik in het Nederland echt overbodig. Nikkie: heb ik altijd geen mooie naam gevonden. Ik vind het een naam voor een kind en niet voor een volwassene Lexie: Lexie Hart... Lexie vind ik een afkorting en een beetje goedkope naam Amée... nooit van gehoord maar vind dat Aimee mooier. Aimée spreek je uit als Emmee (M-E)... het is Frans voor "geliefde"
Ik vind Amé geweldig maar dan wel in deze spelling (staat ook op ons lijstje) .. Juist anders dan Aimée ... Hoe spreken jullie Amée uit ?? Wij als Ah-mee
Ik vind ze eigenlijk alledrie erg leuk.. Ik snap dat jullie het een moeilijke keuze vinden. Maar ik zou gewoon bij Amee (uitspreken als Aa-mee?) blijven. Omdat dat jullie eerste keus was..
lexie!! super naam, zo had Fenne ook geheten als vriend meewerkte (al kan ik me nu niet meer voorstellen dat ze geen fenne zou heten..)
Ik zou persoonlijk bij je eerste keuze blijven. Je gaat toch altijd wel twijfelen enzo, dat heeft bijna iedereen denk ik. Maar het was niet voor niets je eerste keuze.
Aimee is een hele andere naam dan Amée want Amée spreek je ook gewoon uit als A mee zeg maar dus gewoon met de A. En Aimee word dan dus Emee toch?