Ik vind het denk ik wel een leuke naam maar hij is ook niet zo bekend. Wat voor soort kinderen krijgen de naam Silvijn? Is het chique of hip of aso of andere dingen?
Het komt mij eerlijk gezegd over als een bij-elkaar gezette naam. op naamwijzer staat het volgende over de naam: Silvijn is een jongen. Silvijn speelt hockey. Hij is een personage in een boek. Silvijn woont in een villawijk, dorp, in Nederland. Hij leest NRC En volgens de namenteller is de naam niet zo populair. De naam is in 2007 aan 21 jongens gegeven (dit was het hoogste aantal in de afgelopen 10 jaar). Succes met je keuze!
Ik denk dat het een hippe naam is en gegeven wordt door hippe yuppies. Niet te chique maar helemaal niet aso.
Het is zeker geen ordinaire naam en hij past goed bij de namen van jullie kinderen. Ik vind hem te soft/vrouwelijk en zou zelf eerder voor Silvan gaan (maar het is persoonlijk). Mijn favoriete -ijn naam blijft toch Romijn.
aparte naam, had hem nog nooit eerder gehoord, als je hetzelf een mooie naam vind, moet je het absoluut zo laten! ik vind het geen aso naam ; ) wel apart, anders, hou ik wel van
Dit zou ik precies denken van een jongetje dat Silvijn heet... Maar ik vind het zeker geen lelijke naam hoor!
Ik hou van namen met 'n lange ij erin en Silvijn spreekt me dan ook best aan. Geen directe associaties met 'lagen' van de bevolking oid.
leuke naam lijkt op sylvan sylvan vind ik heel leuk maar als ik ons zoontje zo noem beginnen zijn en mijn voornaam allebei met sil
Ik vind Silvijn heel mooi! (Ik hou niet van Sylvan of Syl of i.d. maar Silvijn vind ik echt heel mooi!)
Het is niet zo mijn smaak, maar als ik de naam lees denk ik aan een (bijzondere) weinig voorkomende naam voor nette mensen. Ik kende de naam ook niet en vind het niet een uitgesproken jongensnaam. Maar gewoon doen wat je hart ingeeft!