We zijn er tot zover uit dat we van heel veel jongensnamen nog 3 over hebben. Het moet wel een beetje bij FABIAN passen. Op op jullie reacties. Rowan Tristan Björn
Björn vind ik wel leuk, maar ik vind die puntjes op de o een nadeel. Heb op Tristan gestemd, vind ik ook wel ok .
Bjorn - maar dan zonder puntjes.. ik vind Bjorn leuker dan Bjurn De andere 2 namen vind ik te veel op de naam van je oudste lijken..
ik heb voor bjorn gestemd, maar zou het zonder puntjes doen. tristan zo heette mijn paard en rowan vond in heel vaak voor komen
Onze oudste heeft dezelfde naam als jullie grote broer (grappig, want zo vaak horen we 'em niet...). Wij hebben bewust geen naam gekozen die weer op -an eindigt, vonden we er teveel op lijken. Dus dan zou ik stemmen op Bjorn. Dan zonder de .., dus uitgesproken op z'n NL's. Wij zijn uiteindelijk voor Yannick gegaan voor nr 2
Wat grappig. Ik zat zelf ook aan yannick te denken maar mijn vriend vind dat geen mooie naam. Dus we zijn nog druk aan het denken welke het gaat worden.