Ik heb gestemd op Liv. Lizz met dubbel z is in mijn ogen een naam die erom vraagt om verkeerd gespeld te worden.
Hier sluit ik me bij aan. Geen van 3 vind ik ze leuk, maar Lois is dan nog de meest logische naam voor mij. Liss en Lizz, dat staat zó raar! Plus dat je altijd moet blijven spellen. Liv is gewoon niet mijn smaak.
mag ik vragen wat de naam van je eerste kindje is moet bij elkaar passen vind ik maar liv vind ik wel mooi
Ik heb op Liv gestemd, die staat hier ook op het lijstje! (+ nog vele anderen, hihi) Als je Lizz of Liss doet, dan zou ik Liz doen, met 1 z dus, anders moet ze steeds uitleggen dat het met 2 's'en of z's moet!
Ik heb niet gestemd omdat ik ze alledrie niet mooi vind. Als ik écht moet kiezen ga ik voor Lois. Liv vind ik een bijzonder rare naam,snap niet dat die zoveel gekozen wordt momenteel..
Liv, omdat ik Lizz gewoon minder mooi vind en bij Lois zou me kunnen voorstellen dat er verwarring komt met de uitspraak.
Liv vind ik wel leuk, en de uitspraak is ook gelijk duidelijk Liss/Lizz vind ik niet leuk vanwege die dubbele medeklinker aan het eind. Sorry, maar dat is mijn smaak gewoon niet zo. Lois vind ik heel leuk, maar die is weer wat lastiger qua uitspraak. Ik vind hem als Loojs leuk, maar misschien bedoel jij Lo-is. Daar ga je dan al : ) Ik zou trouwens eerder voor 'Olivia' kiezen, en dan zelf afkorten tot Liv. Maar dat was je vraag niet hè : )
Ik vind Liv en Lois leuk. Lizz / Liss vind ik niet echt mooi, zeker niet met die dubbele medeklinker. Dan liever Liz.
Ik vind Liv helemaal geweldig! Het is dat de naam nu regelmatig wordt gekozen, maar hij stond zeker bij ons op nr. 1!