Elias Nolan vind ik niet zo leuk en Mathis vind ik het 'net niet', omdat het op Matthijs lijkt en op Matthias (en dan zou ik eerder voor één van die twee namen gaan, omdat er voor mijn gevoel anders steeds iets mist).
Ik vind Elias wel apart! Nolan vind ik niks. Mathis gaat wel, maar ik vraag me altijd af hoe de uitspraak is. Is dat "Matties" of "Mattis"? VInd het wel een oke naam
ik heb op mathis gestemd. Elias vind ik wat minder en Nolan? zo heette de kat van een oude school vriendin
Ik vind Nolan wel erg leuk.. 't Is eens iets anders, wat je niet kunt zeggen van Elias en Mathis. Ik vind alledrie de namen wel leuk en overweeg zelf Mathis, maar als je Nolan echt leuk vindt zou ik ervoor gaan
Ik vind ze alle drie erg mooi en origineel, maar ik heb op Elias gestemd (misschien omdat onze nr.1 naam Ilias is ). Novan en Noam vind ik misschien nog net iets mooier dan Nolan, maar ik vind Nolan ook mooi, hoor
Ik heb op Elias gestemd. Mijn zoon heet Ilias , vind ik zelf net wat mooier als Elias (qua uitspraak en hoe het in de mond ligt). Maar van de drie namen vind ik Ilias het mooist.