Ik zou Milou kiezen. Anders eindigen beide namen op "a" Noa - Yara Noa - Isa Noa - Milou... klinkt leuker! Succes met kiezen!!!
Isa of Milou! Noa en Isa staat mooi, klinkt mooi en ik vind Isa een heel mooie naam. Noa en Milou klinkt ook super, en Milou is ook een leuke naam. Heb op Isa gestemd, omdat ik dat zo snel er het best bij vond passen, maar nu ik dit schrijf neig ik toch meer naar Milou..!
Ik vind het juist hartstikke leuk twee namen met een a aan het eind. Ik stem voor Isa, vind het een lieve en toch krachtige naam!
Isa of eigenlijk het liefst Jara maar die staat er niet bij (ik hou niet van namen met een 'onnodige' Y) Milou heb ik nooit een leuke naam gevonden...
Ik vind het alle drie leuke namen! (En Yara is één van de weinige namen waar ik de Y mooier vind dan de J. ) Maar ik denk dat ik Isa het best vind passen.
Isa en Milou kunnen allebei, ik vind Milou net iets leuker/minder voorkomend. Noa en Mila vind ik trouwens ook leuk!
Nou t gaat hier wel heel erg gelijk op dus ik denk gezien ons gevoel dat we voor Isa moeten gaan. Milou gaat aan kop maar die vinden we toch iets te lief naast Noa. Bedankt voor t invullen allemaal.