hallo, ik heb afgelopen donderdag een test gedaan en die was positief.. Wel werd ik zondag ongesteld en heb maandag ochtend voor de zekerheid weer een test gedaan van clearblue en die gaf aan zwanger 1-2 weken.. Nu kan ik donderdag al bij de huisarts terecht, maar ik zit best wel in spanning of het nu goed is of niet?? Hopelijk kan iemand me hier alvast geruststellen..
Was het wel menstruatiebloed? Misschien was het gewoon een beetje bloedverlies van je zwangerschap. Dat had ik gisteren ook, ook donderdag posi getest.
het ziet er wel het zelfde uit, ik verlies namelijk nog steeds bloed dus het lijkt op en gewone menstruatie.. Dus hoop dat het snel donderdag is , dat ik naar de huisarts kan
Hopelijk is het geen vroege miskraam.. Want de test kan helaas alsnog een tijdje positief aangeven. Duim voor je dat alles goed zit en je gewoon zwanger bent
Hou het in de gaten. Ik wil je niet bang maken, maar ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en was ook gewoon ongesteld, maar er zijn vrouwen bij die ongesteld worden en zwanger zijn.
Ik kan je een geruststellende gedachte geven (hoop ik), ik ben tijdens de zwangerschap van de 2e gewoon nog een keer ongesteld geweest! Dus ja, het kan!