Ik heb gekozen voor Elsa. Ze zijn geen van allen mijn smaak (ze lijken natuurlijk ook erg op elkaar), maar als ik zou moeten kiezen... Elsa. Elmy is misschien ook wel leuk.
Elja of Elsa - vind ze beide erg leuk Elja alleen net wat aparter. Ik vind beide namen een fijne klank hebben. Elsa zou ik persoonlijk trouwens als Elza schrijven. Ella vind ik niet leuk (kan niet zo goed uitleggen waarom, vind 'm gedateerd of zo, ik weet het niet zo goed - voor mij 'sprankelt' de naam niet), Elma doet me aan Elmo denken en doet me ook wat 'oud' aan, Elly vind ik wat kinderachtig klinken en toch niet 'sprankelend' genoeg (en doet me denken aan kinderprogramma Elly en de Wiebelwagen). Élie / Éli / Élly vind ik wel weer heel leuk.
ella . -> leuke naam, de leukste van je lijstje elja -> El ja eh El nee elma -> gaat ook wel elsa -> tuttig elly -> vind ik meer iets voor een oma
Ella vind ik het leukst. Elja en Elsa vind ik ook wel oké, maar toch minder leuk. Elly vind ik meer een naam voor iemand van 40+ (wordt ze natuurlijk vanzelf een keer...maar duurt toch wel even ). En Elma vind ik echt heel erg.