Dag dames, wij weten sinds kort dat er nog een kleintje aan komt en we zijn dus druk aan het nadenken over de naam. Mijn man is spaans, dus zo ook de achternaam. Vandaar dat we een spaanse naam willen. Paar eisen: - moet makkelijk uit te spreken zijn - sjiek / kak - niet te standaard naam Jeetje, klinkt veeleisend zo.. Onze zoon heet Rafael, alvast bedankt voor de ideetjes!
Rafael, mooie naam! -Sergio -Mateo -Leandro -Alejandro -Rodrigo -Ismael -Manuel -Raoul/Raúl -Paolo (portugees) -Césareo/César -Miguel -Lorenzo -Isabel -Marta -Blanca -Sonia -Paula -Alba -Rocío -Nerea -Nuria -Carolina -Eva -Michaela -Sofia -Marina -Aurora
Dank je wel Kari, dat is een flinke lijst! Ik vind inderdaad Mateo heel mooi, en voor een meisje Sofia, maar helaas is Sophie nog steeds een populaire naam.. Dank je wel voor het meedenken!
Sofia is mooi maar ik zie dat je in nederland woont...hier in spanje hoor je de naam niet veel. Ik hou mijn oren open en als ik weer wat leuks tegen kom laat ik het je weten. Gefeliciteerd met je zwangerschap!