Hoi meiden! Wij willen in de toekomst graag nog een 2e kindje. Maar ik zit me nu al een beetje te bedenken wat voor naam bij de naam van ons meisje past. Onze dochter heet R.omee Ik vind persoonlijk Nim wel leuk voor een jongen. Maar nog niet wild enthousiast. Eigenlijk nog geen meisjesnamen in me opgekomen.. Wie heeft er ideeeen?
Hier een paar ideetjes... Romee en Amy Romee en Aniek / Anniek Romee en Annemijn Romee en Daniek Romee en Elianne Romee en Elisa Romee en Emilie Romee en Féline Romee en Flore Romee en Gwen Romee en Ilvy Romee en Isolde Romee en Jasmijn Romee en Jente / Jenthe Romee en Jinte / Jinthe Romee en Lieze Romee en Linou Romee en Malou Romee en Manou Romee en Manouk Romee en Maren Romee en Marijn Romee en Marlou Romee en Milou Romee en Mirte Romee en Nieke Romee en Ninou Romee en Ninthe / Ninte Romee en Noëlle Romee en Noémi Romee en Tirza / Tirsa Romee en Veerle Romee en Veroniek Romee en Vianne Romee en Viënne Romee en Yaren Jongensnamen vind ik wat lastiger... Romee en Casper Romee en Florian Romee en Jarne Romee en Jip Romee en Joas Romee en Jonah Romee en Jonas Romee en Joren Romee en Jorian Romee en Jorick / Jorik Romee en Jorrik / Jorrick Romee en Jurjen Romee en Jurrijn Romee en Kevin Romee en Laurens Romee en Leander Romee en Leon Romee en Marijn Romee en Marlijn Romee en Marnik / Marnick Romee en Matthias Romee en Matthijs Romee en Maurik / Maurick Romee en Maxim Romee en Merijn Romee en Merlijn Romee en Michiel Romee en Midas Romee en Niels Romee en Noam Romee en Olaf Romee en Olivier Romee en Oscar Romee en Quinten Romee en Quirijn Romee en Sander Romee en Silvijn Romee en Thije / Teije Romee en Thom Romee en Tijmen Romee en Tobias Romee en Tomas Romee en Tristan Romee en Victor Romee en Wout Romee en Wouter Romee en Xander
Wat een hoop namen! Bedankt.. Ik vind Amy ook heel leuk, en Noam voor een jongen vind ik ook te gek! Meer ideeen zijn welkom!
liz liv ava bo cato cayelyn dahnee emma eva fenna gianna hannah iza ise juna kelsey lana lena lea liva lina melle mina meda naomi noëlle noemi olivia puk pamela quinta quinty regaen reaven meagen serena stella senna svenja semmie tara