Hi! nou we zitten in ronde 1 en ik heb een namenlijstje (had ik al want ik ben lichtelijk namengek)en heb mijn lijstje de afgelopen tijd toch weer wat aangevuld. ik wil graag van julie weten wat jullie het mooist en minst mooi vinden, dus of jullie ze op volgorde willen zetten. Ook als je ze allemaal niet mooi vind suggesties zijn altijd welkom! Meisjes: Julin Rixte Amélie Isolde Mia Evita Soleil Vita Maria Hinde Jongens: Lieuwe Roemer Berend Friso Guillaume Lude Birger Luthijn Runar Frée Seff Loïc ik ben benieuwd! schroom niet, ik weet dat ik een aparte smaak heb
Meisjes: Vita vind ik erg leuk! Jongensvariant: Vito, ook leuk. Soleil minst leuke. Jongens: Eigenlijk vind ik ze allemaal niet zo. Niet mijn smaak. Succes!
Van de meisjesnamen vind ik Vita of Evita het leukst. De rest trekt me niet echt aan. Hoewel het niet echt mijn smaak is, vind ik van de jongensnamen Luthijn het leukst.
Van de meisjesnamen vind ik alleen Vita leuk, van de jongensnamen vind ik geen enkele naam uit je rijtje leuk.
Er zitten hele leuke/gave/mooie namen tussen! Meisjes van heel erg mooi naar iets minder mooi : Julin (leuk maar Julot blijft mijn favoriet) Rixte (ahhhh ik vind het een hele mooie naam) Isolde Soleil (hou ik van maar zou zelf nooit geven) Maria Deze namen vind ik niet leuk: Evita Vita Amélie (te zoetsappig naar mijn smaak) Mia Hinde Jongens van heel erg mooi naar minder mooi: Lude (stond hier op de lijst maar vonden wij te zacht voor een jongen) Loïc (stond ook op de lijst) Luthijn Guillaume (hou ik van, mijn man helaas niet) Runar Lieuwe Seff Gaan wel: Roemer Friso Vreselijk: Birger Frée Berend
van leuk naar minder leuk: Amelie Mia Hinde Maria Julin Rixte Vita Isolde Soleil Evita Berend Runar Luthijn Seff Loic Friso Guillaume Lude Lieuwe Birger Roemer Free
Van de meisjesnamen is alleen Julin een naam die ik zelf zou kunnen kiezen. Amélie vind ik ook oké, Maria vooral als tweede naam. Rixte vind ik wel grappig en zou ik wel aan kunnen wennen. Isolde, Mia en Hinde vind ik gaan, Evita vind ik niet heel geweldig en Soleil en Vita vind ik niet mooi. Van de jongensnamen vind ik alleen Runar leuk.
Meisjes: 1) Isolde, 2) Amélie, 3) Vita Julin, Rixte, Mia, Evita, Soleil, Maria, Hinde Jongens: 1) Loïc, 2) Runar, 3) Seff Lieuwe, Roemer, Berend, Friso, Guillaume, Lude, Birger, Luthijn Frée (vind ik echt een topnaam enkel wel een meidennaam)