ik vind Jade op z'n nederlands wel wat hebben maar dat ligt eraan waar je de klemtoon op zet.. toen ik hem las dacht ik aan Jadé (Jadee) ik vind Ella ook heel leuk bij Julia en Sara dan? succes!
Bedankt meiden! Hier zijn we al erg mee geholpen! Het wordt waarschijnlijk Isabel of Isabelle. Bij Jade voorzie ik uitspraak- en schrijfproblemen, al is het volgens mij een heel normale naam Wij zouden hem namelijk als Jaadu uitspreken, met nadruk op de /aa/. Dus niet Jaduhhh Andere suggesties waren ook erg leuk! Rosalie bijvoorbeeld! Helaas heeft een vriendin haar kindje pasgeleden zo genoemd. Sarah vind ik wat saai en bij Ella vind ik de harde A weer niet mooi (hoezo zeurpiet... excuses daarvoor). Elle (uitgesproken als ellu) vind ik daarentegen wel heel mooi, maar manlief iets minder. We hebben nog even en mezelf kennende zal ik nog duizenden keren van gedachten veranderen, maar we zijn aardig op weg! Hartstikke bedankt allemaal en suggesties zijn altijd welkom hoor!
Amelie/ Emilie, Loes, Isabeau, Lana, Fiona, Mara, Charlotte, Claire, Eva uit jullie lijstje heb ik Elle gekozen
Ik vind Jade de leukste naam in je rijtje, maar vind deze niet leuk bij J.ulia. Daarom zou ik gaan voor Isabel.
Hoi! Ik ben bijna uitgerekend en we zijn nog niet helemaal uit de jongensnaam. We willen graag iets doen met de namen van onze moeders Harmanna en Jantje Albertje, maar Sem wordt zeer waarschijnlijk zijn eerste naam. Iemand ideeen?