Errr sorry, ik vind de meeste namen óók verschrikkelijk, idd erg ordi. En bedenk dat het kleine kindje nu er later ook als volwassene aan vast zit. Als ik moet kiezen dan: LucaS en Lynn
dan zitten er toch heel wat kindjes aan vast en vooral op school waar deze namen een hype zijn hier zouden ze juist zeggen nienke , lieke , fieke ,emma, victor ,martijn , serieus !!!
Tussen Jayvano en Martijn zit wel erg veel verschil en niemand zal zeggen dat je die naam moet geven. Maar de meeste mensen hier op het forum houden niet van de overdreven "bling bling" namen en dus kan je over zulke namen heel veel commentaar verwachten. Je zegt dat het in jou omgeving veel voorkomende namen zijn en de meeste mensen geven namen die passen bij hun omgeving. Lodewijk word meestal in het Gooi geboren en Doutzen in het noorden. Als jij dat leuk vind moet je dat gewoon doen! Maar ik denk wel dat de meeste mensen het niet mooi of overdreven namen vinden.
het is niet eens voor mezelf maar voor een vriendin die zwanger is , mocht ik ooit nog eens zwanger zijn ( wat denk ik niet meer zal gebeuren ) zou ik misschien ook wel voor een van dit soort namen gaan die een vriendin van ons nu op hun lijstje heeft staan en dan zou ik zoiets hebben van lak aan de mensen ,het is ons kindje en wij kiezen de naam uit die wij mooi vinden maar voor mijn vriendin die toch wel benieuwd was wat andere mensen hier van zouden vinden is dit anders helaas haar vriend is van het kamp en heeft al twee kids shaylina en giovannni in deze categorie zoeken ze nu ook een naam ik zal haar deze reacties laten zien , bedankt voor jullie mening
Jongen Jayden en kyano, maar dan geschreven als keano Meisje Demi en kyara, maar geschreven als kiara
en ja hoor ze zitten niet op 1 lijn qua namen haha zij gaat voor de namen : meisje Indy of Kyara jongen Mika of Milan hij gaat voor meisje Silvana jongen Jayvano of kyano