Daar ben ik weer... Wat is het vinden van een leuke jongensnaam toch moeilijk! Wat vinden jullie van Beau voor een jongen? Ik las op een babynamensite dat ongeveer 2/3 van de Beau's jongens zijn, maar ik vind het toch ook wel ietwat vrouwelijk klinken. En Senna?
Beau vind ik een jongensnaam. Bo een meisjesnaam. Senna kan voor beide. Toch vind ik het niet echt mooie namen. Wat vind je van Boaz/Boas? Of zoek je echt unisex?
Persoonlijk vind ik het uniseks namen en die vind ik bijna altijd niet mooi voor een jongen: te soft, terwijl ik ze voor een meisje bijna altijd wel lekker pittig/leuk vind (Bo, Robin, Senna, Renee, Noa, Dani, Bobbie). Enige uitzondering daarop is voor mij Sam, die vind ik voor allebei leuk
Nee ik zoek juist geen unisex. We weten al dat het een jongetje is. En Noël dan? Die hadden/hebben we ook nog en daar heb ik eerder ook al een topic over geopend.
En Senn? Om toch in de richting van Senna te gaan. Kijk dat er nu twee reageren die het niets vinden, dat moet je echt niet tegen laten houden hoor! Als het de naam is, dan is het dat! Als je alleen eigenlijk echt geen uniseks naam zou willen dan zou ik er zelf niet voor kiezen. Of Luca(s)?
Luca was mijn favoriet, tot ik een jongetje in mijn klas had die zo heette. Nu kan dat voor mij niet meer. en de afkorting luc/Luuk vind ik ook niet leuk. Waar ik wel nog aan zit te denken, dat is misschien een handig insteek: Wij waren er voor een meisje al helemaal uit! Zij zou Féline Sofie gaan heten. Misschien weet iemand daar een leuke jongens naam bij?
Grappig, ons meisje gaat waarschijnlijk ook Féline Sophie heten en Noelle stond ook op ons lijstje. Onze opties voor een jongen waren: Luka Senn James Finn Mees Noah Levi Noël vind ik trouwens leuk maar vind Noëlle voor een meisje mooier. Vind het dus unisex, leuker voor meisjes maar zeker niet verkeerd voor een jongen.
Beau en Senna vind ik niets. Noel vind ik ook niet leuk, maar wel beter dan je eerste opties. Sam vind ik wel leuk voor een jongen!
Als wij een jongen zouden krijgen zou het ook een grote kans hebben zo te heten. Jou meisjes naam ook helemaal onze stijl Maare Luca kan toch gewoon? of geef je nog les bij hem?
Beau vind ik leuk voor een jongen. Senna ken ik voor een mix jongetje en zie eerder Senn bij een nederlands jochie. Jammer dat Luka niet meer kan. Misschien leuk : - Brent - Jamie - Merijn/Marijn - Adam - Sander - Twan - Oliver
Haha Olivia jouw jongenslijstje kan zo die van ons zijn! Noah, zo heet ons hondje al. Finn en Levi vind ik te populair, maar wel erg leuk! Rest van de namen ook erg leuk.
Brent is heel lang dé naam geweest. Eigenlijk tot twee weken geleden. Misschien moet dat m ook maar gewoon worden!!!
Senna vind ik heeeel leuk voor een jongen. Ik vind het juist een stoere naam en helemaal niet soft zoals eerder werd genoemd, omdat het op een harde klank eindigt. Maarja, ik ben bevooroordeeld. Brent vind ik dan weer teveel klinken als Krent.
Ik ken een Senna en dat is een meisje. Kan er moeilijk aan wennen voor een jongen. Ik kende wel een Senne. Dat misschien een optie? Die vind ik leuk! Beau is niet mijn smaak maar ik vind het wel echt een jongensnaam. Het is tenslotte de mannelijke versie van het Franse woord voor mooi. Voor een meisje vind ik het daarom een rare naam, voor een jongen normaal. Alleen een beetje kak... Maar goed, dat hoeft niet verkeerd te zijn. Noël vind ik leuk!
Beau en Senna kunnen voor beiden. Allebei leuker voor een jongen dan voor een meisje. Maar ik zie bij Beau echt een meisje voor me, door een kennis in de buurt. Bij Senna juist een jongen, door Marco Borsato!
En b.eau is de mannelijke variant en B.o de meisjes variant maar zag laatst ook dat beide namen door zowel jongens als meisjes gedragen word.