Wij willen ons 2e kindje graag vernoemen naar onze beide vaders. Onze dochter is vernoemd naar beide moeders. Onze vaders heten voluit Ronald en Egbert. nu ben ik eigenlijk op zoek naar een leuke meisjesnaam uit een combi van deze twee namen of naar 2 meisjesnamen afgeleid van de namen. Heeft iemand een idee? Verder dan Bente voor Egbert kom ik eigenlijk niet en voor Ronald heb ik al HELEMAAAAAL geen idee Hewp??
Binnen 10 minuten sta ik al met dit bericht op pagina 3 ff uppen hoor (voel ik me wel een beetje slecht bij, maar ik wil zoooo graag ideeën en als ik zo snel al zak, komt er vast nooit een antwoord )
Ronald Egbert: Loena(r) Geerta Elda Beran Bente Ronald: Noa Nola Roan Lorna Loran Egbert: Bere Tebe Moeilijk hoor, succes!
Ronja Rowan Ronin Rosetta Bettine Birthe Betty/Betsy Mijn moeder heet Hendrika Gerarda. Had haar ooit al eens gevraagd hoe zij vernoemd zou willen worden, want ze heeft een hekel aan haar namen en ik vond dat er ook weinig eer aan te behalen viel... Zij heeft als roepnaam 'Ria' en vond 'Maria' een mooie vernoeming: je hoort haar naam erin terug en zij vindt het zelf ook een mooie naam. Misschien kun je eens bij de opa's informeren wat ze zelf mooi zouden vinden? Een naam die zij heel mooi vinden of waar zij warme gevoelens bij hebben is óók een manier van vernoemen.
Rona! Zo heet het nichtje van een vriendin en ik vind het superleuk En als tweede naam Bente of Bregje. Een jongetje was makkelijker geweest. Robert haha.
Hahaha dat was idd de naam die ik nou net niet wilde horen!! Robine vind ik erg leuk, Ronin en Lorna... Gaat al gauw de goede kant op!
Robert had dan niet gekund, mn zwager heet zo en we willen echt de beide opa's vernoemen en niet zwager Rona, hoe simpel!! En helemaal gaaf! Dan zou het Bente Rona worden, aangezien de roepnaam wel anders wordt. Ik vind het een super leuke combi!! Thnxx! Wauw meiden, ik ben echt blij met jullie! Ik ben enorm moeilijk met namen namelijk!
Ronald Bevat alle letters: Florinda, Lorinda, Rosalinde, Rosalinda, Rosalind Bevat enkele letters: Rona, Ronnette, Rhonda / Ronda, Hannelore, Lenora, Lorena, Rosalin, Egbert Bevat alle letters: Bergliot, Bergljot, Birgitte, Bridget, Brigitte Bevat enkele letters: Berte / Berthe, Birte / Birthe, Bregje, Brechtje, Berit, Bengta, Beatrice, Albertine, Elsbet