Ik stem absoluut voor Marinthe! Mooie, bijzondere naam. Vrouwelijk, maar het heeft ook iets stoers vind ik, daar houd ik van. Lisanne vind ik een beetje geweest en suf klinken. Rosalie klinkt vrolijk, maar vind het ook iets truttigs hebben.
Marinthe vind ik het mooist en ook erg mooi bij de namen van je andere kinderen! Lisanne leuk, maar niet zo bij de andere kinderen Rosalie heb ik helemaal niks mee, vind het zelf ook niet zo mooi naast de namen van je andere kinderen te veelvoorkomend ook daarbij.
Ik vind Lisanne het leukst. Voor Marinthe zie ik liever Marenthe, maar dat lijkt te veel op de naam van je dochter. Rosalie vind ik een beetje gouden naamketting.
Bij mij zou het rosalie worden omdat je dat nog enigszins vlot kunt afkorten. Maar verder geen duidelijke voorkeur.
Rosalie vind ik prachtig! Maar Marinthe is ook leuk en past beter bij de namen van je andere kids. Lisanne....Nee, afstrepen zou ik zeggen.
Dat is ook nog een leuk idee. Kwam zelf nog op Rosalin, misschien ook nog een optie. Pff zo moeilijk, bij ons dochter waren we er met 20 weken al uit.
Lisanne. Ik vind persoonlijk rosalie echt geen mooie naam ondanks dat mijn nichtje zo heet blijf ik hem niet mooi vinden. Maar ieder zijn voorkeur.