Hallo, ons 4e kindje is komt komst en twijfelen nog tussen namen. Wat past erbij? Hebben nu Sam, Fleur en Silke, er komt een 3e griet. Onze opties zijn; Sam, Fleur, Silke en Roos Sam, Fleur, Silke en Pleun Sam, Fleur, Silke en Lieve Sam, Fleur, Silke en Merel Welke zou jij kiezen? Evt nog andere optie? Zoeken een NL naam, niet te lang en een naam wat niet op verschillende manieren is te schrijven....
Ik vind Roos het mooist! Misschien nog: Iris Fiene Marit Linde Jasmijn Maud Bente Nina Ella Vera Loes Mirte Fenne Lotte Lisa Cato Suus, Suze Stella
Onze eerste keus nu ook Roos. Zitten wlleem.met het feit dat de meiden Fleur en Roos enigzins in zelfde categorie namen valt en Silke voor ons gevoel net daarbuiten. Fleur, flower, bloem en Roos een bloem... hadden hebben Iris ook op ons lijstje staan. Alleen voor nu wordt het nog steeds Roos, daar staan we beiden achter. Maar vanwege naamsoort nog een.twijfel....
Lieve ook bij mij op 1.lag in bed en wist een week geleden dat het écht een Lieve moest zijn.... Man npg noet overtuigd en daarom voor nu nog steeds onze keus op Roos. Man heeft Merel en Roos bovenaan....
Liva of Livia, Olivia ipv Lieve? Rosa/Roos Pleun en Merel vind ik het minst leuk. Misschien nog : Jasmijn Nora of Norah.