We hebben nog even te gaan, maar vind het fijn om vast een naam te hebben zodat we eraan kunnen wennen. Onze andere 2 kindjes hebben korte namen. Ik deel de namen liever niet i.v.m herkenbaarheid. We weten niet wat het wordt dus voor een jongen en een meisje zoek ik een naam. Dit is wat wij zelf mooi vinden. Meisje: Febe Jenthe Yara Jongen: Jens Lars (erg leuk maar zo heet al een neefje) Brent (helaas heet ons buurjongetje al zo)
Menthe Mirthe Mirte Linde Lieke Jinthe Senne Niene Vieve Iselle Jule Sara Jula Isa Joes Rens Sepp Luuk Otis Owen Quin
Voor een jongen: Abel, Aron, Boaz, Bram, Cas, Daan, David, Dex, Fedde, Finn, Hidde, Jelle, Joas, Joep, Jonas, Jort, Jurre, Koen, Lenn, Levi, Lex, Luuk, Mats, Moos, Nino, Otis, Pim, Quint, Raf, Ravi, Rens, Revi, Roan, Siem, Twan, Wout Voor een meisje: Alix, Anna, Britt, Cato, Cleo, Dana, Dané, Ella, Fem, Fenna, Imke, Iris, Jade, Jalou, Jula, Juna, Kim, Lara, Leah, Liv, Loïs, Luna, Lune, Mara, Mare, Milou, Nina, Nora, Nova, Pippa, Puck, Rava, Riva, Rox, Sara, Silke, Suus, Suze, Tessa, Tirze, Vera, Yentl, Zara, Ziva
Van de meisjesnamen Jenthe de mooiste. Van de jongensnamen Jens& Lars. Van de naam van een buurjongetje zou ik me niet al te veel aantrekken. Het blijven waarschijnlijk niet jullie hele leven buren.. Misschien nog: Jinthe Minthe Menthe Lenthe Benthe Mirthe Mara Tara(h) Lara Nora Nola Nila Marit Maud Nouk Anne Yaron (unisex) Quin(n) (dito) Rens Mats/Mads Bernd/Bernt Mels Jits(e) Jelte Jort Stach/Stag Stan Joep Koen Loek Hugo Siep Siem Siebren
Diede Diese Lena Flore Mirre Linde Jana Elena Merle Marit Jula Ize Milou Bente Jolijn Silke Jent Jelte Teije Mats Sten Rune Bjorn Bjarne Raff Mika Kjeld Kjell Joren Jorn Kalle Jorg Lode Fern Mees Loek
Ik zie er wel wat leuke namen tussen zitten. Mats Mees vind ik erg leuk Nils vind ik ook erg leuk, zo heet alleen het zoontje van een vriendin al. En voor een meisje Loïs Zara Denk dat de voorkeur nu uitgaat voor een jongetje naar Mees of Jens en voor een meisje Febe of Loïs.