Ja ik weet het misschien nog erg vroeg , maar we zijn aan het nadenken over eventuele doopnamen. Onze vaders heten Gerben en Bennie (oftewel Gerardus en Bernardus). We zouden het mooier vinden om de namen samen te voegen en er 1 naam van te maken maar welke? Dacht misschien hebben jullie ideeën?
Ik weet niet waar je van houd. Als je van " simpele" nederlandse en korte namen houd is Ben misschien iets.
Hey Kaatje Leuk je hier tegen te komen hihi Nee vind Ben niet zo leuk. De vader van mijn buurvrouw heeft Johan en daar hebben ze Jonas van gemaakt, zoiets vind ik wel erg mooi. Weet het onze vaders hebben lastige namen.
Jeetje Krisstel, moeilijke combinatie inderdaad. Ik kom nog bij je terug. Zelf vind ik Gerton trouwens altijd wel een leuke naam, maar ja, daar zit Bennie dan weer niet in.
Jeetje... Gerben is eigenlijk de combinatie maar dat is al 1 van de 2 namen.. Benger? 8) Anders geef je 2 namen.. Dus bijvoorbeeld Gerjo Ruben.. Roepnaam Ruben.
Wat super dat jullie moeite nemen om erover na te denken..roepnaam hebben we al..gaat echt om de doopnamen. Of dat er 1 of 2 worden maakt ons niet uit. Ruben is inderdaad wel erg leuk (als ik een jongen was zou ik ook Ruben heten). En dan Gerben nog..zal vanavond jullie suggesties voorstellen aan mijn man Hij zei van de week al..anders houden we toch gewoon 'Gerardus Bernardus' maar vind dat zo ouderwets..