Hoi allemaal, Ik zou graag jullie mening horen over het volgende: Vinden jullie de naam Evi in dezelfde categorie vallen als namen als Sanne, Isa, Lisa, etc. qua populariteit? M'n man en ik vinden deze naam superleuk maar het enige wat ons eigenlijk tegenhoudt is dat we bang zijn dat deze naam teveel voorkomt. Al moet ik eerlijk zeggen dat we geen Evi kennen in onze omgeving. Andere namen die we erg leuk vinden zijn Marin/Maren en Elin, maar Evi staat toch op nr. 1. Ik hoor het graag van jullie meiden! Alvast bedankt. Liefs
ik heb de naam in mijn omgeving ook nog niet gehoord, maar volgens mij klimt deze naam momenteel wel in populariteit zoals destijds gebeurde met isa, noa, amber, anna enz..... moeilijke keuze dan hè. Je hebt voor je gevoel dé naam voor je kindje, maar je wilt ook dat die niet te vaak voorkomt..... ik ken het probleem! succes met kiezen!
Ik vind het nog wel meevallen als je het vergelijkt met de namen die jij er bij noemt. Ik heb alleen Sanne ter vergelijk even ingetypt. Het is wel een naam die juist nu opkomt (type ook even Evy erin.. das natuurlijk bijna hetzelfde) . Ik vind zelf een uniekere naam leuker, maar als je een naam echt allebei leuk vind, dan moet dat niet de doorslag zijn vind ik. Wij hebben nu ook een naam die steeds meer genoemd wordt en voorkomt. Alleen de spelling komt niet zo veel voor (toch een beetje unieker wat dat betreft) . Maar ik vind het niet iets dat de doorslag moet geven hoor. Gewoon lekker doen!
ik vind evi best een mooie naam... maar dat wss omdat mijn naam EVY is Groetjes en succes met kiezen... ik kan me 'inbeelden' dat het heel moeilijk is... m'n vriend en ik zijn nog niet eens zwanger en we zitten al in de knooi
Waar maken jullie je eigenlijk druk om? Als je die naam leuk vindt, noem je je kindje toch zo. Gewoon doen, populair of niet zou ik zeggen. Er is altijd wel nog iemand anders die dezelfde naam heeft!
En anders kun je het hier ook bekijken http://www.babynamen.nl/?page=babynamen ... yoccurance Ik vind het zelf al niets als een naam vaak gegeven word
Als die naam bij jullie op nr. 1 staat, dan moet je het gewoon doen hoor! Evi is ook een erg mooie naam!