Tis een beetje vreemd, maar ik heb eigenlijk al een paar weken zin om lekker op vakantie te gaan!!! Wel raar want ik ben over 2 weken uitgerekend. Maar gewoon z'n gevoel, misschien komt het omdat alles klaar is, en ik al bijna 4 weken thuis zit. Als je op vakantie gaat weet je natuurlijk altijd wanneer je gaat, en tja wanneer die baby nou komt???dat weet je dus nooit. Beetje vreemd, maar ik heb echt z'n gevoel. groetjes Mensi. 8)
ja, dat heb ik ook wel. ik droom ervan om nu op vakantie te vertrekken . volgens mij komt dat omdat zwanger zijn eingelijk een grote inspanning nodig heeft, en ook heel veel energie van je lichaam gebruikt . dat is de reden denk ik , dat we graag op vakantie zouden gaan . lekker gaan luieren aan een strandje met een grote cocktail nu, lijkt me wel geen goed idee om het ook werkelijk te gaan doen he?liefs natasha
ik ga over een maandje. ik heb er wel zin in , maar ben ook wel een beetje bang dat er juist dan wat gebeurd
Heb ook wel zin in hoor maar dan wel zonder ukkie in mn buik haha.. Wij gaan als het goed is eind aug./begin sept..dus heb wel een weekie in het vooruitzicht Hoe gaat het verder met de laatste loodjes Mensi? Kom gezellig mee kletsen bij de juni mama's
Ja ik heb ook erg zin aan vakantie, we gaan begin juli 4 daagjes gewoon in Nederland. Gelukkig wel in Nederland, vind het toch angstig als er iets gebeurd en ik zou in Turkije zijn of zo
Ik heb ook zin in vakantie! Normaal gaan we in de zomer 3 weken naar Marokko naar de familie van mijn man, en dit jaar moeten we dat overslaan ... Maar we krijgen er wel iets moois voor terug he .. We zijn wel van plan om in november op vakantie te gaan, want ik heb mijn zomervakantie achter het zwangerschapsverlof aan!
Ik ben niet zwanger maar verlang ook heel erg naar vakantie Maaarrrrr....... Dinsdag vertrekken we voor een week naar het zonnige DJERBA
IKKE!!!!! moet nog gaan boeken, maar over 3 weken willen we graag 2 weekjes weg, en dan........ 1ste echo!!! vind het nu al spannend, haha. ben benieuwd of het echt waar is en er iets in m'n buik rond zwemd!
jaaaaaaa ik wil oook!! Maar dat gaat niet ben ik bang... Nou dan lekker ene paar daagjes naar Zandvoort is ook heel lekker!
aankomende zaterdag (nod) gaan we zoals we ieder jaar doen een weekendje zandvoort, met dat verschil dat we dit weekend (zondag) 5 jr getrouwd zijn en zaterdag mijn nod is, dus voor we vertrekken weet ik of we (ik) met of zonder (dubbel feest) borrel ons 5 jarig huwelijk gaan vieren...... normaal gesproken gaan we altijd een weekendje weg voor we op vakantie gaan, doordat we dit jaar onze hele inboedel vernieuwd hebben en de rest van het huis plus dat we graag nog een 3e willen slaan we de vakantie maar een jaartje over (of mischien later in het jaar nog) maar het is wel voor het eerst dat ik zo'n ongelofelijke zin in het weekendje zandvoort heb en ik kan niet verklaren waarom , heb er altijd natuurlijk wel zin in, maar het zal wel komen omdat we dit jaar niet op vakantie gaan en dat ik het toch een beetje als kleine vakantie zie... ach ja nog 3 daagjes... en voor de rest die allemaal nog weg gaan heel veel plezier..
Wij gaan a.s. vrijdag lekker een weekje naar een camping in NL gewoon! Heb er echt heel veel zin in! We zouden naar Engeland gaan maar wegens omstandigheden gaat dat niet door dus gaan we lekker saampies naar een leuke camping aan het water in NL. Heb er echt heel veel zin in om even lekker helemaal weg te zijn,niksen,uitslapen en relaxen
Nou wij zijn ook toe aan vakantie momenteel, fftjes geen stress enzo. lekker naar de familie in antalya, hopelijk dat het turkse klimaat ons iets terug geeft ;o Vandaag nog 4 weekjes zijn we al daar . kan niet wachten!!