Hallo, Ja we blijven switchen, wat vinden jullie van Mica als meisjes naam. Houd even in je achterhoofd (een vernoeming van Marcel)
sorry, ik vind het een erg leuke naam, maar dus een jongensnaam door de herkenning van de naam van de zanger Mika en geen meisjesnaam dus..
Ja, ik vind het wel een hele leuke naam. Maar ik ben alleen bang dat de vergelijking snel met Mika (de zanger) gelegd zal worden.
Tja, wat Mika de zanger betreft, dat maakt met niet veel uit. Sommige vinden Sam ook meer een jongensnaam, maar is hier toch ook echt een meid. Ik hou dat eigenlijk wel van.. Hoop op nog een paar reacties voor een duidelijk beeld.
Dan zou ik het gewoon doen.... Deze naam kan namelijk gewoon voor beide, zie maar hier: http://www.babynamen.nl/index.php?page= ... yoccurance
Nee ik vind de naam gewoon niet zo leuk. Door de a op het einde zou het wel kunnen als meidennaam al heb ik zelf de associatie met Mika Hakkinen (voormalig F1 coureur)
Misja vind ik inderdaad heel leuk, maar we hebben helaas al iemand die zo heet en die dicht bij ons staat.. Helaas.. Nog 5 weken ongeveer. Ik hoop dat we eruit komen, haha!
Ik vind het een erg leuke naam, voor jongens en meisjes. Het enige nadeel vind ik dat je hem zoveel hoort... bij ons in de buurt is het de ene naar de andere Mica/Mika..... maar hij blijft leuk hoor!