Hier wordt aardig wat gepoept, gemiddeld 3, 4 keer per dag. Soms wel 5 keer. Er wordt ook altijd wat van gezegd op het kdv (niet op een lullige manier, maar toch). Is dit zo uitzonderlijk? Ik maak me er zelf niet druk om.
Ja hoor, hier ongeveer even vaak... Goede stoelgang! Ik denk maar zo: beter dit, dan veel moeite ermee hebben! Bovendien eet hij veel, en wat erin gaat, moet er ook weer uit, haha! Het is alleen lastig met tandenluiers, dan heb ik het niet altijd direct door dat hij gepoept heeft en dan heeft hij snel knalrode billen...
esmee maar 1x en dan een beste pot vol. heel af en toe moet ze 2x. zou me er niet druk om maken als je kindje 4x poept, je moet er toch van af.
Hier altijd 's ochtends een hele berg en soms nog een keer een beetje in de loop van de dag... en af en toe heeft ze een enorme poepdag en dan 4 of 5 keer, dus wat jij elke dag hebt is hier een uitzondering!
Nou ik wilde net zo'n topic openen. Hier is het ook 3/4 keer op een dag! Hij heeft nog maar 1 keer (2 weken terug) 1 dag overgeslagen.
Hier hebben we ook 4 a 5 poepluiers per dag... 's ochtends 2, 's middags 2 en 's avonds meestal ook nog 1
hier ook, tussen de 2 en 4 poepluiers! Vaak 2 keer smorgens, smiddags en soms ook nog savonds laat. Ons ventje zat de eerste weken van zijn leven juist extreem verstopt, kon helemaal niet poepen. Ik ben dus heeeel blij met al die poepluiers
Hier ook vaak 2 a 3 keer op een dag en soms ook 5 x op 1 dag. Maak me er ook geen zorgen om want het is niet dun of anders als het hoort.
Ik wil wel met je ruilen Ik weet niet wat er met Sasha is, maar 1 keer in de 3 dagen, soms meer. Ben al heel veel voedsel aan het boycotten, maar lijkt niet te helpen.