Ik mag mijn telefoon abbo verlengen. Hebb de laatste jaren Samsung gehad, maar zit te twijfelen om misschien eens voor een Iphone te gaan.. De iphone 12 vind ik echter nog vrij duur icm abbonement. In hoeverre verschilt de 12 bijvoorbeeld met de X en zou het het waard zijn om voor een ouder model te gaan? En dan het je ook daarin weer de 'normale' versie, de pro, pro max.. Kortom.. ik ben een echte apple leek Ik doe voornamelijk de standaard dingen met telefoon (internet, appen, fb etc). En wat zijn de ervaringen met Apple. Fijn in gebruik?
Ik heb al jaren Apple. Ben ooit op overgestapt omdat ik toen een programma gebruikte wat beter werkte op een Macbook en sindsdien ook een iPhone aangeschaft en een Watch. Ik vind het zelf ook echt wel duur voor een telefoon/laptop maar persoonlijk vind ik IOS (waar Apple mee werkt) fijner dan Android (waar Samsung mee werkt, maar voorheen ook Huawei). Wanneer je alleen de standaard dingen doet met je telefoon en dus niet echt de extra opties gebruikt zo ik bij een Samsung blijven. En wanneer je wel voor een Iphone gaat zou ik niet voor een pro of pro max gaan, die telefoons zijn voornamelijk groter en hebben bijvoorbeeld een betere camera/sneller geheugen. Het verschil tussen de X en 12: - de X is 3 jaar 'ouder' dan de 12 en daarom is hij minder goed als de 12 - de 12 heeft een betere camera en is iets groter Het is echt een keuze die je zelf moet maken, ik zou op internet zelf research doen. Wanneer je bijvoorbeeld zoekt op 'verschil iphone x en 12' kom je bij genoeg artikelen uit die vertellen wat de verschillen zijn! Succes in je zoektocht
Wij hebben altijd Apple gehad, ook onze gewone computer is een Apple. (Ivm werk man, software werkt daar beter op oid) dat maakt het volgens mij wel makkelijk omdat je dan 1 Apple account hebt met je foto’s etc. Ik ben er zelf erg tevreden over. Ik heb ooit eens een Android geleend toen ik mijn iPhone kapot had laten vallen en snapte er geen hol van. Heel veel overbodige stappen doen tov een iPhone. Ik heb altijd een ouder model want ik krijg ze van mijn vader, als hij een nieuw mode neemt, zo eens in de 2,5/ 3 jaar. Ook dat werkt prima.
Kleine aanpassing. De 12 pro is kleiner dan de gewone 12. De pro Max is weer groter. 12 pro heeft dezelfde voor maat als de X en XS. Op gsmarena.com kan je de modellen naast elkaar zetten en vergelijken met specs
Ik heb zelf al jaren iPhone en voor m’n werk Samsung. Ik vind persoonlijk de iPhone veel fijner. Ik koop altijd het toestel van 3 jaar geleden ivm de prijs. Heb sinds kort de iPhone XR en ben er prima over te spreken! Werkt snel en goed en doordat ik standaard 3 jaar achter loop qua model is elke overstap een stapje luxer dan mijn vorige toestel. Alle opties van de iPhone 12 ken ik toch niet, dus mis ik het ook niet!
Ik heb ooit iPhone gehad en was heel blij toen ik weer naar Android ging. Ik luister graag muziek bijv (géén Spotify) de spelletjes die ik speelde.. dat werkte beter op Android dan via iPhone. Het lukte wel maar duurde veel langer voordat ik bijv muziek op mijn telefoon kon zetten. In-game aankopen waren duurder.. het downloaden was lastiger.
Ik heb jaren Android gehad. Ik was geen fan van iTunes en vind het nodeloos ingewikkeld om foto's van een iPhone te halen. Nu weer terug bij iphone (ik heb de 11). En vind het een heerlijk toestel. Daarbij inmiddels airpods en een iwatch en dat match natuurlijk als een trein. Dus ik zie mezelf niet zo snel meer teruggaan naar Android.
Ik heb jaren altijd Samsung gehad, mijn man wel IPhone maar dat vond ik verschrikkelijk. Vorig jaar een nieuwe baan gevonden en daar kreeg ik een iPhone als zakelijke telefoon. Na een paar weken was ik echt om, inmiddels heb ik mijn privé telefoon er uit gedaan en wil echt geen Android meer.
Ik ben Apple fan: hier een iPad, MacBook Air, Watch, iPhone en AirPods . Voor werk een Samsung en gebruik die alleen om te bellen (typen gaat voor geen meter, kan bijna nooit vinden wat ik zoek in de instellingen), maar goed het is natuurlijk persoonlijk. Ik ken ook mensen die Apple echt on dingen vinden. Als je toch besluit om voor een iPhone te gaan zou ik niet voor de Pro modellen gaan, maar een 11 of 12 (gewone versies) zijn dan prima om te beginnen. Ik heb mijn XS (10 pro zeg maar) in januari ingeruild voor een 12 Pro, maar die was in principe nog prima en zal ook qua prijs wat gunstiger zijn? Succes met je zoektocht.
Ik hou echt van iPhone, snap serieus niet waarom mensen voor een ander toestel kiezen . Ik heb de 11. Ik kies altijd bewust voor 1 model ouder want dat scheelt enorm in de kosten en qua functies scheelt het weinig vind ik. Dit toestel maakt ook hele mooie foto’s enzo dus ik ben tevreden
Ik heb voor privégebruik een iPhone, voor werk een Samsung. Ik ben aan beide gewend en vind het eigenlijk allebei prima.
Ik heb zelf altijd iPhone gehad, tot 2 jaar terug, toen een Huawei pro gekocht, echt geweldige foto’s maakte dat ding, voor mijn gevoel kan geen enkele iPhone tippen aan de kwaliteit van die foto’s, maar het Android systeem kwam ik niet uit Wijs iOS is toch wel echt mijn ding en ben dus na 4 maanden ook weer terug gegaan naar iPhone ik heb de x mijn man ook, prima ding hoor
Ik had altijd iPhone. Toen Samsung en dat is nu mijn werktelefoon. Heb sinds begin dit jaar de iPhone 12 los aangeschaft. Echt prima hoor, maar ik kan met beiden prima overweg. En dan doe ik eigenlijk ook. Als de ene (bijna) leeg is en ik wil toch even telefoonkijken, dan pak ik het andere toestel. Als je toch voor een iPhone gaat zou ik niet voor een hele verouderde gaan..
Ik heb al jaren iPhones. Wil ook niets anders meer. Het werkt makkelijk en ze werken altijd goed. Ik pak altijd een net wat ouder model als ik een nieuwe nodig heb. Qua technologie altijd top en je betaalt toch weer wat minder dan voor het nieuwste model
H Hier kan man de nieuwste steeds krijgen tegen bruto/netto voor werk en krijg ik vaak zijn “oude” soms slaan we wel eens een jaar over of verkoopt hij de zijne. Ik kan dan vaak nog wel 1/2 jaar ermee doen.
Als je de standaard dingen doet zou ik misschien zelfs nog overwegen om voor een nog oudere iphone te gaan en dan via marktplaats of referbished shops En dan sim only…. Je moet eens goed nagaan wat een abbo je oplevert met toestel…. En wat simonly je oplevert met een los toestel…. Hier kunnen we namelijk vaak met de verkoop van een los toestel en een kleine eigen bijdrage een nieuw(er) model krijgen. al is dan je eerste aanschaf wellicht wat duurder…
Na jaren blackberry 8 jaar geleden een iphone genomen. En nooit meer wat anders gewild. Maar Ik heb een xs max gekocht 2,5 jaar geleden. De telefoon is voor mijn gevoel nog niet gedateerd. Wel zijn de foto’s uit het toestel van mijn vriend mooier. Maar ook die heeft twee jaar gedaan met de xs max voordat hij hem inruilde voor een nieuwe. En hij heeft normaal elk jaar wel de nieuwe telefoon. We zitten inmiddels op een niveau dat het verschil niet meer werelds is voor ‘normaal’ gebruik. kijk anders eens naar de SE. Meer dan prima toestel en niet zo duur. https://www.apple.com/nl/iphone-se/
Ik heb altijd Samsung gehad maar ben vorig jaar overgegaan naar een Huawei P30 pro ivm de foto's. Wát een foto's maakt dit ding, echt niet te vergelijken met Samsung of Apple. De batterij gaat ook megalang mee. Als ik de hele dag foto's maak als we een dagje weggaan of iets dergelijks heb ik in de avond nog 50% batterij. Je hebt geen reet aan deze post want je vraagt om iPhone ervaringen maar wilde het gewoon even zeggen
Ik heb altijd Samsung gehad maar heb nu een Iphone SE, ben overgestapt omdat al die Samsung toestellen idioot groot zijn en dat vind ik gewoon enorm onhandig, sommige hebben het formaat van een Ipad mini, nou nee dankje. Ben gewend aan mijn Iphone, enige grote nadeel vind ik de opslag van foto's, moet nog uitzoeken hoe dit werkt.