Ik mag mijn telefoon abbo verlengen. Hebb de laatste jaren Samsung gehad, maar zit te twijfelen om misschien eens voor een Iphone te gaan.. De iphone 12 vind ik echter nog vrij duur icm abbonement. In hoeverre verschilt de 12 bijvoorbeeld met de X en zou het het waard zijn om voor een ouder model te gaan? En dan het je ook daarin weer de 'normale' versie, de pro, pro max.. Kortom.. ik ben een echte apple leek Ik doe voornamelijk de standaard dingen met telefoon (internet, appen, fb etc). En wat zijn de ervaringen met Apple. Fijn in gebruik?
Ik heb al jaren Apple. Ben ooit op overgestapt omdat ik toen een programma gebruikte wat beter werkte op een Macbook en sindsdien ook een iPhone aangeschaft en een Watch. Ik vind het zelf ook echt wel duur voor een telefoon/laptop maar persoonlijk vind ik IOS (waar Apple mee werkt) fijner dan Android (waar Samsung mee werkt, maar voorheen ook Huawei). Wanneer je alleen de standaard dingen doet met je telefoon en dus niet echt de extra opties gebruikt zo ik bij een Samsung blijven. En wanneer je wel voor een Iphone gaat zou ik niet voor een pro of pro max gaan, die telefoons zijn voornamelijk groter en hebben bijvoorbeeld een betere camera/sneller geheugen. Het verschil tussen de X en 12: - de X is 3 jaar 'ouder' dan de 12 en daarom is hij minder goed als de 12 - de 12 heeft een betere camera en is iets groter Het is echt een keuze die je zelf moet maken, ik zou op internet zelf research doen. Wanneer je bijvoorbeeld zoekt op 'verschil iphone x en 12' kom je bij genoeg artikelen uit die vertellen wat de verschillen zijn! Succes in je zoektocht