Hey allemaal! ons derde kindje is een jongetje! Namen zoeken voelt momenteel echt als oneindig. Willen jullie eens mee denken? - broer en zus hebben een L naam maar vind ik geen must, wel pluspunt - broer en zus hebben een weinig voorkomende naam waarvan de spelling/uitspraak wel voor de hand ligt en goed uit te spreken is in het Engels. Vind ik wel een must een lijstje namen die we leuk vinden maar die het niet kunnen worden; - Teddy (vooral om de volledige naam Theodore anders had het dit geworden, Edward vind ik niks en enkel Teddy ook niet) - Morris - Lennox - Vigo - Iggy - Lewis - Lex - brent / Brennan - Bowie
Terry Boris Lennon Lenny Victor Vincent Ziggy Brandon Collin Robbin/ Robin Robby Danny Wessel Wesley Logan Miles Jones James Jackson Quinn/ Quin Quincy Nox Kelvin Kevin Winston Nigel kom ik ff zo gauw op.
Ik zou Teddy echt niet aan Theodore koppelen. Maar ik vind Teddy zelf niet zo’n geweldige naam voor een volwassen man, dus zou daar zelf niet snel voor gaan als officiële naam. O.a. Lio, Lenn, Lennon, Lennart/Lennard, Louie, Luke, Loyd, Lyle, Lev, Logan lijken aan al jullie eisen te voldoen.
Geen L-, maar misschien toch leuk: Otis Jack Vic(tor) Hugo Daniel Arthur Toby Tommie (Thomas) Marc(us)
Ik ken Louen alleen als meisjesnaam. En ook Lowen klinkt daardoor, ook al klinkt dat wel anders, voor mij ook als meisjesnaam. Volgens het Meertens Instituut wordt Lowen wel meer aan jongens dan aan meisjes gegeven (en Lowèn wel weer alleen aan meisjes).
Logan Lopen Lennon Colton Alec Rylan Jaylen Neil Felan Bryan Brandon Bruce Kyan Seth Miller Mylo Maddox Colin Luan Lyle Jens Renzo Joah Mias
Reggy / Reggie Bodhi Ferris Lody Jovi Hayes Bryson Georgie Connor Quintus Rocco Rocky Cody Bryce Brett / Brad
Cooper Jagger Ferron / Ferran Lexus Curtis Archie Ennis Rhys / Reece Terrence Brody Ozzy Jace Joas Chaz Ross Ace