Onlangs crashte mijn laptop en natuurlijk mijn lijst met namen die ik leuk vond weg Daarom wil ik even een toppic starten om weer wat leuke, stoere jongens- en meidennamen te vinden. Wat ik zoek in namen zijn de volgende dingen: + Nederlandse (of vernederlandste) namen die liefst ook op z'n Engels kunnen worden uitgesproken + Max. 8 letters (is een max. dus mag ook kort zijn) + Niet veel voorkomende namen (alvast geen top 10) + Stoer (zowel voor meiden als jongens) - Namen die eindigen op -y Namen die ik leuk vind: Thorben, Kyelle, Féya, Loïs, Loïc, Viggo... Hopelijk kunnen jullie mij wat helpen om mijn lijstje terug te vervolledigen
Zara Noé Joëlle Vita Roxan Edmee Jill Tess Annalou Lynette Sapho Rowan Devi Alix Freya Ella Jornen Thorsten Jorick Alex Jack Joshua Elia Ivan Justin Aaron Leon Timo Jorrit
Ik zal de namen uit jullie lijstjes die ik leuk vind even zeggen. Dan hebben jullie een beter zicht op wat ik leuk vind Jen89: Ninthe (maar in het Engels moeilijk te gaan uitspreken denk ik), Aiden, Jesse, Tygo Mamase: Noé, Tess, Rowan, Alix, Ella, Jorick, Joshua, Elia (eerder als Elya geschreven), Jorrit Bossi33: Die namen zijn niet echt mijn smaak, toch bedankt Jessie84: Thijmen (maar ook moeilijk in het Engels uit te spreken), Nikee, Fenna (Fenn vind ik wel een leuke afkorting of dan eerder Fenne) ElletjJo: Oona
je moet het juist als een voordeel zien dat je computer gecrasht is, want de namen die je nu nog wel weet van je lijstje hebben meer indruk gemaakt dan die andere. heb je meteen alweer een kleinere selectie.. handig! van de namen die jij leuk vind zou ik voor Oona en Tygo gaan, leuk! verder misschien nog meisje: Jonne, Lise, Linne, June, Mare, Mae, Liz, Fiene jongen: Jorn, Seppe, Max, Joren, Milo
Libelle82: Alec, Linn (al zou ik eerder '-linn' in een combi gebruiken met een andere naam) Ellaa: Mijn lijst bevatte meer dan enkel de namen die ik leuk vond. Ook namen die een 'misschien' waren voor mij stonden erin. Gezien je nooit weet of je (toekomstige) partner dezelfde namen leuk vind Mae (in combi met een andere naam), Liz, Milo
ik heb je lijstje niet echt door gekeken. Maar ik hou van 'vergeten' hollandse namen. Ik zie dat ze voor jou ook wat makkelijker moeten zijn in het engels. Zal de echte hollandse er dus ff uit schrappen, en er een enkeling extra bij zetten, oja en de y-tjes eruit: Bart Stan Mark Conor elin Brent Ivan gilbert Tess Isis Kiki Isa evi Miriam storm joyce linda gloria hopelijk heb je er wat aan.
Connor Brandon Mason Alex Adam (op zijn engels uitgesproken) David (op zijn engels uitgesproken) Scott Morgan Leigh Kenya Leah Ella
dolgelukkig: Elin, Isa (super leuk maar zou ik dan een langere / dubbele naam mee willen maken) - Ik vond toch wel heel wat namen terug die toch net iets te ouderwets waren voor mij. Misschien komt dat ook wel omdat ik Belg ben en ik al heb gemerkt dat sommige voor ons ouderwetse namen hier vaak worden gebruikt kari37: Mason, Morgan (eerder als Morganne), Leigh (vind ik leuk in Calleigh maar apart vind het het niets), Leah ElletjJo: Nio (vind ik echt helemaal super maar zou ik dan een dubbele naam van willen maken), Ian moedernick: die namen zijn totaal mijn ding niet, toch bedankt
Tess00: Megan, Hazel (is de naam van een vriendin van me die eerder dit jaar overleed, en die wil ik ooit sowieso als 2e naam geven als ik een dochtertje krijg), Josh, Noah (wel leuk maar komt zo vaak voor de laatste jaren )