Kai.. Onze zoon heet kai en we krijgen nu een meisje. We hoeden van namen niet langer dan twee klanken en een beetje stoer,lief,apart vooral. Ook jongensnamen die voor een meisje kunnen vinden we leuk. Ik heb tot nu toe de naam Bodi/Bodhi voor een meisje ,maar ik twijfel nog een een beetje. Wie helpt? Ik moet nog maar een paar weken..
Ik vind Bodi/Bodhi eigenlijk meer een jongensnaam, voor een meisje zou ik dan eerder Bodil doen. Wel lastig om er iets leuks bij te verzinnen hoor! Voor een jongen vind ik Seth er wel leuk bij, maar verder kom ik ook niet.
Lana Maud Evi Noa Britt Loïs Lauren Jade Zoë Tess Julie Tara Liz Isa Jara Mila Indy Kyra Lex Mick Finn Mika Sem Ian Jorg Brent Ivar Tycho Jorn Duco Mart Stef
Kai en ... Nona Jada / Giada (djaada)/ Jayda Lorin(e) Elva Lola Lara Maira / Myra Romee (met accentje) Liza Mare Maren / Marenne Mirte Dinthe Jill Elsa Jamie-Lee Julie Bibi / Bibiche Dessa Tess Dascha Malou Darah Farah Joy / Joya Neva Nova Niva Lora Vierra / Vera Sierra Sera Rima Sveva Svea Tirza / Thirza Veda Vida Evlyn / Eflin Elfi Feline / Felien / Felin Niyah / Nyah Romy Flora Rhona / Rona Shea Riva Lyra Noa ... Hopelijk zitten hier namen bij die je mooi vindt Succes!
Schoonbroertje heet ook Kai..heeft 4 broers Remco, Leon, Michel, Roché ...meisjesnamen..Lena, Eline, Mila, Myrthe?
Sorry lees nu dat je al weet dat hè een meid krijgt..oeps!Michel misschien de optie..Michèle..of Robin